Bestelling (Wifipunten) blijft "hangen" op "besteld" ondanks herhaaldelijk bellen.
Helpdienst heeft bestelling opnieuw geplaatst maar ook dat mag niet baten.
Lijkt wel of Odido niet wil verkopen??
Hoe moeilijk kan het zijn?
Bestelling (Wifipunten) blijft "hangen" op "besteld" ondanks herhaaldelijk bellen.
Helpdienst heeft bestelling opnieuw geplaatst maar ook dat mag niet baten.
Lijkt wel of Odido niet wil verkopen??
Hoe moeilijk kan het zijn?
Daarbij houdt Odido zich ook niet aan z’n afspraken: helpdesk zou een reactie binnen 3 werkdagen sturen.
Nu inmiddels 5 werkdagen verder en nog geen reactie.
Er is duidelijk meer veranderd dan alleen de naam want deze slechte ervaring had ik nooit bij T-mobile. Odido doet echt het tegenovergestelde van wat men in de advertenties beweert.
Hi
Het is een grof schandaal. Jullie doen wel of jullie er bovenop zitten maar in werkelijkheid gebeurt er niets.
Ik krijg na 2 weken een update van mijn bestelling naar “in behandeling“ maar deze status gaat ook niet vooruit. Na 2 dagen nog steeds “in behandeling”.
Ongelovelijk, wat een misleiding. Zeg dan gewoon dat je niet kunt leveren!
Hey
De wifipunten zijn vandaag verzonden! Zodra je ze ontvangen hebt kun je één wifipunt gemakkelijk opzeggen in Mijn Odido. Hiervoor moet het wel verwerkt zijn in ons systeem. Dat kan een paar dagen duren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.