Beantwoord

Bestelling Wifipunten blijft al 8 dagen "Hangen"

  • 1 December 2023
  • 4 reacties
  • 26 Bekeken

Bestelling (Wifipunten) blijft "hangen" op "besteld" ondanks herhaaldelijk bellen.
Helpdienst heeft bestelling opnieuw geplaatst maar ook dat mag niet baten.
Lijkt wel of Odido niet wil verkopen??

Hoe moeilijk kan het zijn?

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 2 December 2023, 14:28

Bekijk origineel

4 reacties

Daarbij houdt Odido zich ook niet aan z’n afspraken: helpdesk zou een reactie binnen 3 werkdagen sturen.

Nu inmiddels 5 werkdagen verder en nog geen reactie.

Er is duidelijk meer veranderd dan alleen de naam want deze slechte ervaring had ik nooit bij T-mobile. Odido doet echt het tegenovergestelde van wat men in de advertenties beweert. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Daggobert, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat dit inderdaad voor je is doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Normaal gesproken hebben zij een verwerkingstijd van drie werkdagen, maar op dit moment is er een achterstand waardoor het iets langer kan duren voor dit opgepakt en opgelost is. Mijn excuses hiervoor. We doen ons best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen en we laten het gelijk aan je weten zodra de bestelling goed doorloopt! 

Het is een grof schandaal. Jullie doen wel of jullie er bovenop zitten maar in werkelijkheid gebeurt er niets.

Ik krijg na 2 weken een update van mijn bestelling naar “in behandeling“ maar deze status gaat ook niet vooruit. Na 2 dagen nog steeds “in behandeling”.

Ongelovelijk, wat een misleiding. Zeg dan gewoon dat je niet kunt leveren!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Daggobert, ik heb het ook voor je nagekeken en het lijkt inderdaad niet helemaal soepel te verlopen. Ik zie dat je drie wifipunten hebt besteld, dit hoort eigenlijk niet te kunnen omdat het derde punt niet zal werken. Het Zyxel modem ondersteunt een maximum van drie acces points en dit is inclusief het modem. 

 

De wifipunten zijn vandaag verzonden! Zodra je ze ontvangen hebt kun je één wifipunt gemakkelijk opzeggen in Mijn Odido. Hiervoor moet het wel verwerkt zijn in ons systeem. Dat kan een paar dagen duren.  

Reageer