Skip to main content

Goedemiddag!

 

Situatie:

Afgelopen december/januari is actief glasvezel aangelegd in de straten van de wijk. Super, daar heb ik wel oren naar! Begin mei heb ik online een abonnement afgesloten bij T-mobile (Odido). 8 maanden met flinke korting, goede deal!

Twee weken later kwam een collega aan de deur. Hij kon mij twee maanden extra korting geven (dus 10 in totaal). Als ‘echte' Hollander heb ik dat natuurlijk geaccepteerd. De ‘oude’ bestelling is toen geannuleerd.

 

Probleem:

Ik zie de oude, geannuleerde, bestelling in mijn abonnementenoverzicht staan, maar de nieuwe (huidige) niet. Als ik het juiste abonnement probeer toe te voegen, dan krijg ik een algemene foutmelding:

 

Ik wil graag de ‘juiste’ bestelling in mijn accountoverzicht hebben, kunnen jullie mij helpen?

 

Mvg,

Arnoud

Hoi @Arnoud050, welkom op onze Community!

Dit komt inderdaad omdat er twee aanvragen in ons systeem staan. Ik heb je oude order ontkoppeld. Als het goed is moet het nu lukken om je nieuwe abonnement te koppelen. Het kan nog fout gaan omdat ik de oude order niet uit het syteem kan halen, dan zal het doorgezet moeten worden naar de specialisten. Ik hoop dat het op deze manier lukt. Kan je mij een terugkoppeling geven? Alvast bedankt. 


Goedemiddag,

 

Het is gelukt om de nieuwe nu toe te voegen, er staat keurig “in oplevering” !

Bij het aanklikken ervan komt nog wel een foutmelding (“Oeps, hier ging iets fout”)

Ik zie dat de API wel mijn abonnementgegevens kan ophalen.

De volgende API-call geeft een 500-internal server error: https://internet.odido.nl/api/transfer

Mogelijk zorgt deze voor de/een foutmelding (op mijn account), of komt dit doordat mijn abonnement nog in oplevering is?

 


Goedemiddag,

 

Ik zie dat het nu wel werkt!

Bedankt voor de hulp!

Nu is het wachten op de definitieve aansluiting ;)

 

Met vriendelijke groet,

Arnoud


Super @Arnoud050, dat is fijn om te horen. Namens Tommie heel graag gedaan en wij wensen je allebei alvast hele mooie feestdagen toe! 😃


Reageer