Skip to main content

Op 16/9 gebeld door Floris Veldstra van Odido?? Def aantrekkelijk aanbod voor internet en tv dus overstappen van KPN naar Odido. ( glasvezel)

Er was niet gezegd dat ik de overstap zelf moet regelen. Las dat 2 weken geleden in de bevestiging. Ook toen gelijk gemaild wanneer ik de aansluiting kon verwachten en ik dus per wanneer ik KPN moet opzeggen. Na verschillende malen gebeld te hebben werd er gezegd dat ik bij Allesbij1 moet zijn want jullie konden niks zien. Echter is er geen contact te krijgen met hen en heb ik nu weer een mail gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren!!

 

iemand vanuit hier dit ook meegemaakt??

Alesbij1 klinkt als een zakelijk bedrijf wat wederverkoop doet? 

Heb je een zakelijke internet aansluiting gekocht of een consumenten contract getekend?


Ze werken idd voor Odido om nieuwe klanten te werven.

we hebben een KVK op ons adres idd maar daar is t abonnement niet op afgesloten maar we konden wel de voordelen krijgen van t KVK nummer.

vanmiddag na 7x proberen eindelijk iemand te pakken gekregen , zou het in orde maken. En alsnog een mail sturen zodat ik afspraak kan maken met installateur. Tot op heden nog niks ontvangen.. 

 

ook ga ok vanavond om 20.00 gebeld worden of het gelukt was.. we gaan t zien!


Dat is natuurlijk een raar verhaal. Je sluit een consumentencontract af met KVK voordelen?  Wat voor voordelen zijn dat dan die in het contract staan opgenomen?


Allesbij1 is inderdaad een zakelijke partner van odido zakelijk. Partners: Samen ondernemen met Odido | Odido Business. Ook als je op google odido business partner invoert en dan gaat naar Partners: Samen ondernemen met Odido | Odido Business zie je allesbij1 ook als eerste staan. Ik ben ook geholpen door hun om een odido contract af te sluiten en had een super aanbod gekregen!


Allesbij1 is inderdaad een zakelijke partner van odido zakelijk. Partners: Samen ondernemen met Odido | Odido Business. Ook als je op google odido business partner invoert en dan gaat naar Partners: Samen ondernemen met Odido | Odido Business zie je allesbij1 ook als eerste staan. Ik ben ook geholpen door hun om een odido contract af te sluiten en had een super aanbod gekregen!

Maar @Wenwam zegt dat hem een consumentenlijn met KVK voordelen is verkocht? Dat is bijvoorbeeld van belang met bedenktermijn die er bij consumenten wel en bij een zakelijk abonnement niet is. 

Wat voor abonnement heb jij?


Dat is natuurlijk een raar verhaal. Je sluit een consumentencontract af met KVK voordelen?  Wat voor voordelen zijn dat dan die in het contract staan opgenomen?

Als jij een zakelijke ondernemer bent en een zakelijk internet contract afsluit kun jij naast de btw ook de kosten van het internet aftrekken. 


Allesbij1 is inderdaad een zakelijke partner van odido zakelijk. Partners: Samen ondernemen met Odido | Odido Business. Ook als je op google odido business partner invoert en dan gaat naar Partners: Samen ondernemen met Odido | Odido Business zie je allesbij1 ook als eerste staan. Ik ben ook geholpen door hun om een odido contract af te sluiten en had een super aanbod gekregen!

Maar @Wenwam zegt dat hem een consumentenlijn met KVK voordelen is verkocht? Dat is bijvoorbeeld van belang met bedenktermijn die er bij consumenten wel en bij een zakelijk abonnement niet is. 

Wat voor abonnement heb jij?

Ik heb zelf een zakelijk abonnement afgesloten. het is geen consumentenlijn dat werd ook duidelijk gezegd door de verkoper van allesbij1. zakelijk internet heeft voor een ondernemer veel meer voordelen dat een particulier contract


Reageer