Skip to main content

Bestelling internet en tv status onbekend

In februari een bestelling gedaan van internet en tv, deze geannuleerd en daarna opnieuw besteld. Daar hoorde ik niks op dus afgelopen week gebeld en bleek dat een bepaalde afdeling iets moest uitvoeren om de eerdere bestelling te annuleren voordat een nieuwe door kon gaan. Dit is uitgevoerd en de bestelling is toen door deze afdeling opnieuw geplaatst. Enige is dat ik een mail heb gekregen met dank voor de aanmelding en wederom is het stil en kan ik geen status zien in mijn al bestaande Odido account.

Ik kan weer gaan bellen, maar het lijkt een beetje zinloos ondertussen, iemand een idee of dit vaker fout gaat?

Uitgelichte reactie

13 maart 2025

Hoi ​@renzo_massi, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je order zo goed en snel mogelijk doorloopt, echter ben ik meteen voor je gaan kijken en doordat er 4x een aanvraag en annulering is geweest loopt het een beetje langs elkaar heen. De nieuwe aanvraag is nu door de onderaannemer afgewezen omdat er al een aanvraag was op dit adres, dit klopt dat was de vorige aanvraag. Ik heb nu een ticket aangemaakt voor onze Activatie Desk om te kijken of we deze bestelling alsnog door kunnen laten lopen. Annuleer of vraag in de tussentijd geen nieuwe bestellingen aan, we moeten het ticket afwachten en ik ga er vanuit dat ze dit wel kunnen fixen!

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13354 reacties
  • 13 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hoi ​@renzo_massi, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je order zo goed en snel mogelijk doorloopt, echter ben ik meteen voor je gaan kijken en doordat er 4x een aanvraag en annulering is geweest loopt het een beetje langs elkaar heen. De nieuwe aanvraag is nu door de onderaannemer afgewezen omdat er al een aanvraag was op dit adres, dit klopt dat was de vorige aanvraag. Ik heb nu een ticket aangemaakt voor onze Activatie Desk om te kijken of we deze bestelling alsnog door kunnen laten lopen. Annuleer of vraag in de tussentijd geen nieuwe bestellingen aan, we moeten het ticket afwachten en ik ga er vanuit dat ze dit wel kunnen fixen!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 maart 2025

Dank voor je antwoord, ik had vanmorgen de bestelling al geannuleerd. Ik laat het voor nu even hierbij en zal tzt weer opnieuw een aanvraag doen. Ik zit nu nog even tijdelijk bij Ziggo en zal binnenkort over gaan stappen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen