Skip to main content

Hoe lang kan een bestelling voor glasvezel en internet in behandeling zijn? Zit zonder internet en werk remote! 

Hi @Official_Miekster, welkom op onze Community!

Zo te zien heb je net de order geplaatst op 14-10, ik zie dat de bestelling geaccepteerd is maar dat het gaat om een NL8 situatie. Het FTU moet nog geplaatst worden. Ook zie ik dat de onderaannemer je heeft gebeld en een SMS gestuurd hebben op 16-10. Klopt dit?

Het FTU dient als eerst geïnstalleerd te worden in de woning, dit is het kastje waar de glasvezel naar binnen komt. Daarna moet de wijkcentrale gereed zijn en komt Guidion de installatie voltooien.

Beste Tommie,

Ik heb helaas geen sms mogen ontvangen? Met wie kan ik spoedig contact leggen of wordt er weer contact met mij gezocht? Ik neem aan dat ik mogelijk niets meer kan annuleren aangezien er al wat in gang is gezet?
Groet,

Hi @Official_Miekster, weet je zeker dat je 06-nummer klopt? Dit kun je checken in Mijn Odido. Doe dat voor de zekerheid! Je mag zeker nog annuleren, al zou ik dat erg jammer vinden. Je krijgt van ons 14 dagen wettelijke bedenktijd die start na het modem online is. Zo kun je ons product testen! De oplevering van Glasvezel kan, zoals Tommie hierboven al uitlegt, even duren. Wij hebben namelijk de beheerder en aannemer(s) nodig om ervoor te zorgen dat je huis aangesloten zal worden op het netwerk. Ik hoop dus inderdaad dat je het nog een kans wilt geven!

Reageer