Bestelling Glasvezel pakket

  • 30 May 2023
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Goededag, 

Hoelang duurt het voordat je volledige pakket ontvangt voor het aansluiten van Thuis pakket ? 

Order status zegt bestel datum: 10-05-2023. Zijn 3 weken verder en kan nog niet de status zien van het pakket. 

Heb nu al 2 keer Guidion verplaatst, omdat het pakket niet binnen komt om het aan te sluiten. 

Ja, in de meterkast hebben ze alles al geplaatst. 

 

Mvg, Mick 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hoi @GoudmanM, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee naar de status van je bestelling, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile. Dan kijk ik graag met je mee! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @GoudmanM, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee naar de status van je bestelling, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile. Dan kijk ik graag met je mee! 

@Tommie

 

Ik kan niet vinden waar ik me klantnummer erin kan zetten. Maar via My-T-mobile zie ik dat het het volgende nummer is: XXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GoudmanM, dat is het klantnummer van jouw mobiele abonnement. Ik verwijder deze omdat het persoonlijke gegevens betreft. Je kunt jouw T-Mobile voor thuis klantnummer ook per privébericht sturen, is dat handiger? Een klantnummer van het thuis contract ziet er (voorbeeld) zo uit: drie letters en vijf cijfers, bijvoorbeeld: ABC12345.

Reageer