Skip to main content

Ik heb enige tijd geleden 400MB glas aangevraagd en de ‘schouw’ is ook al geweest.
Als ik echter inlog op My T-Mobile zie ik staan dat er geen bestelling zou zijn.

Ik ben toch wel benieuwd of het allemaal nog loopt en vooral wanneer ik de volgende stap mag verwachten, de kabel ligt nu nog (net) buiten de erfgrens dus de volgende stap zou zijn deze naar vlak buiten de voordeur brengen…..

Ik hoor graag of iemand hier aanwezig er iets over kan, mag en wil roepen.

Groetjes,

Raymond

Hi @RaymondPijpers,

Goed dat je het bij mij navraagt! Ik begrijp dat het my T-Mobile Thuis account waarop je inlogt nog gekoppeld is aan de DSL lijn waar je nu gebruik van maakt. Dat is een apart account in ons systeem, waarop inderdaad geen nieuwe bestelling te zien is. Ik heb daarop wél direct navraag gedaan met betrekking tot de nieuwe aanvraag bij onze Glasvezelexperts. Zij zullen hierop contact opnemen met de aannemer en je een update geven. Dit wordt gedaan via de telefoon, dus houdt deze goed in de gaten! Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar! 


Hi Boris,

wel apart want voor beide heb ik hetzelfde mailadres. 
maargoed, het zal iets met gekoppelde, achterliggende backend systemen te maken hebben gok ik. 
 

ik bedenk nu trouwens dat ik dam wellicht het klantvoordeel straks ook opboeiende in moet gaan richten? Dus de koppeling net de beide mobiele nummers? Die hangen nu immers aam de DSL 

En wanneer kan ik ongeveer een belletje verwachten en hoe ga ik de volgende statussen kunnen monitoren dan? Elke keer wachten en via hier weer navraag doen kan ook niet de bedoeling zijn  

 

moet het account voor glas anders op een alias (ander emailadres, zelfde mailbox) worden gezet? Kan ik daar dan een eigen portaal voor krijgen waar ik wel wat kan zien?

 


Hi @RaymondPijpers,

Terechte vragen - ik geef er graag antwoord op. Het koppelen van het Klantvoordeel zal inderdaad opnieuw gedaan moeten worden, het betreft namelijk een nieuwe bestelling. Je kan dit doen door in te loggen op de bestelling van de nieuwe aanvraag. Om dit voor elkaar te krijgen, help ik je graag. Wil je mij de alias waar je graag gebruik van wilt maken, sturen? Dat kan het gemakkelijkst in een privébericht. Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. 

De updates gaan in een raptempo. We merken dat bij deze uitzonderingen het probleem binnen enkele dagen wordt opgepakt. We gaan er in ieder geval alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je in orde te maken.


Hi Boris,

 

ik heb je, als het goed is, twee privé berichten gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen. 
 

heb je de berichten wel gekregen? Of wil je nog iets anders van mij weten?


Hoi @RaymondPijpers,

Mijn excuus! Ik heb je direct een privébericht gestuurd met de inloggegevens die je kan gebruiken om de Glasvezel bestelling te kijken. Mocht je daarover een vraag stellen, dan staat mijn inbox voor je open! 


Hi Boris,

Even geleden stuurde ik dit nog als PB maar die is er denk ik tussendoor geschoten? Daarom ook nog even hier in de hoop dat je mij meer kunt vertellen…. #kanniewachten;-)

 

Boris,
Dit heb ik zelf opgelost door een wachtwoord vergeten procedure te starten voor het alias, ik zie nu op dat account in ieder geval de bestelling staan.....

Ik zie alleen nergens wanneer ik een volgende stap mag verwachten. De eerste stap zou moeten zijn het ' verlengen' van de kabel vanaf de stoep naar voor onze voordeur.....

Kun jij hier meer over te weten komen?

Raymond


Hi @RaymondPijpers,

Excuus! Ik zie inderdaad dat ik je bericht niet meer hebt beantwoord. Om meteen tot actie te komen, heb ik daarom direct navraag gedaan bij onze Glasvezel specialisten, want ook ik zie geen update terug. Zij zullen navraag doen bij de aannemer en contact met jou opnemen om je een update te geven over de oplevering. Houd je telefoon in de gaten, want we zullen dit doen met een belletje. We gaan erachteraan voor je! 


Hi Boris,

Dank weer voor je inspanning, vol verwachting klopt mijn hart…..ik hoor het wel, thanks