Skip to main content
Beantwoord

bestelling blijft in oplevering staan

• June 10, 2025
  • 7 reacties
  • 74 Bekeken

Catmania

Ik wilde de snelheid verhogen van het, pas aangelegde,  glasvezel abbonement.

Ik zit al op het odido netwerk, 4 dagen geleden aangesloten. Echter in mijn odido en odido app blijft deze zeggen dat alles in oplevering staat en is verhogen snelheid niet mogelijk. 

Zou dit gefixed kunnen worden?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Catmania 

Heb je de glasvezel installatie zelf gedaan? Normaal doet Guidion de administratieve afronding achteraf.

Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • June 10, 2025

Hallo ​@Catmania 

Heb je de glasvezel installatie zelf gedaan? Normaal doet Guidion de administratieve afronding achteraf.

Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Catmania
  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • June 10, 2025

Guidion heeft alles naar tevredenheid geïnstalleerd.

Profiel is aangepast nu. Thnx alvast.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • June 11, 2025

Hi ​@Catmania, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement er direct bij kunnen pakken. Ik zie inderdaad dat hij blijft hangen. Ik heb hem zojuist handmatig voor je doorgezet. Nu zou het goed moeten staan in Mijn Odido en kun je weer aanpassingen uitvoeren op je abonnement! Laat je mij weten of het gelukt is? Alvast bedankt. 

• October 4, 2025

hoi odido, ik heb hetzelfde probleem dat de bestelling in oplevering blijft waardoor ik niets kan aanpassen. Zou iemand kunnen/willen kijken?

alvast bedankt!

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • October 5, 2025

Hallo ​@DJvGaalen 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@DJvGaalen, ik zie het inderdaad. Mijn excuses! Geen zorgen, ik heb onze technische dienst gevraagd dit aan te passen. Reken erop dat dit morgen of overmorgen voor je gedaan zal worden. Uiterlijk dinsdag is dan ook alles zichtbaar in Mijn Odido. Bedankt voor je geduld!

• October 5, 2025

Dank je wel voor het snel reageren en oplossing. Ik zal nog even geduld hebben.

Fijne dag!