Skip to main content

Ik wilde de snelheid verhogen van het, pas aangelegde,  glasvezel abbonement.

Ik zit al op het odido netwerk, 4 dagen geleden aangesloten. Echter in mijn odido en odido app blijft deze zeggen dat alles in oplevering staat en is verhogen snelheid niet mogelijk. 

Zou dit gefixed kunnen worden?

Hallo ​@Catmania 

Heb je de glasvezel installatie zelf gedaan? Normaal doet Guidion de administratieve afronding achteraf.

Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.


Guidion heeft alles naar tevredenheid geïnstalleerd.

Profiel is aangepast nu. Thnx alvast.


Hi ​@Catmania, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement er direct bij kunnen pakken. Ik zie inderdaad dat hij blijft hangen. Ik heb hem zojuist handmatig voor je doorgezet. Nu zou het goed moeten staan in Mijn Odido en kun je weer aanpassingen uitvoeren op je abonnement! Laat je mij weten of het gelukt is? Alvast bedankt. 


Reageer