Skip to main content
Beantwoord

Bestelling blijft 'in oplevering'

  • January 9, 2025
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Hoii,

 

Heb sinds 27 december internet van Odido, en wil nu eigenlijk Wifi Plus punten bijbestellen. Maar de status van de bestelling blijft op ‘in oplevering’ staan, waardoor ik niks kan bestellen. Iemand die weet hoe dit op te lossen valt?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@kimzwier, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad niet handig. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat hij vastloopt. Ik heb hem nu handmatig voor je op gereed gemeld. Je kunt nu aanpassingen verrichten op je abonnement! 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • January 10, 2025

Hoi ​@kimzwier, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad niet handig. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat hij vastloopt. Ik heb hem nu handmatig voor je op gereed gemeld. Je kunt nu aanpassingen verrichten op je abonnement!