Skip to main content
Beantwoord

bestelling blijft in behandeling

• 26 februari 2025
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Bestelling van 20-03-2024 blijft in behandeling terwijl die geannuleerd is en apparaten zijn terug gestuurd! Maar inmiddels is het 26-02-2025 en door dat de bestelling in behandeling blijft staan kan ik niks wijzigen hier al meerdere malen contact voor opgenomen maar tot nu toe nog geen resultaten 

Ik wil graag een oplossing zien

Beste antwoord door Shiirltjee

Demi van Odido schreef:

Hi ​@Shiirltjee, van harte welkom op de community! Ik help je met alle liefde verder. Ik zie inderdaad dat de verlenging toen er 2x in is ingezet. Hoe dit precies kon, is mij niet duidelijk. In ieder geval 1 daarvan was al afgerond. Ik heb nu de openstaande bestelling eruit gehaald. Nu moet het weer helemaal lukken om je abonnement te wijzigen! đŸ˜ Laat je weten of dit ook het geval is?

Klopt het is er nu uit dankjewel 

Bekijk origineel

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Shiirltjee, van harte welkom op de community! Ik help je met alle liefde verder. Ik zie inderdaad dat de verlenging toen er 2x in is ingezet. Hoe dit precies kon, is mij niet duidelijk. In ieder geval 1 daarvan was al afgerond. Ik heb nu de openstaande bestelling eruit gehaald. Nu moet het weer helemaal lukken om je abonnement te wijzigen! đŸ˜ Laat je weten of dit ook het geval is?

• heeft eerste post geplaatst
  • 4 maart 2025
Demi van Odido schreef:

Klopt het is er nu uit dankjewel 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

​@Shiirltjee Super! đŸ˜€

Laat je het ons weten als we nog ergens bij kunnen helpen? We doen het graag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen