bestelling annuleren

  • 11 February 2024
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Bij deze wil ik ordernummer : XXXXX opzeggen. Op de vele helppagina’s in app en op de website staat dat dit alleen via de telefoon kan. Julle geven aan dat jullie in het weekend bereikbaar zijn, maar dat is op zondag niet het geval.  [Mod edit: klantnummer verwijderd] 
Wat ook niet klopt is dat ik alleen per telefoon mijn bestelling kan annuleren. De wet zegt dat wanneer je je via de website hebt ingeschreven je via hetzelfde medium moet kunnen opzeggen. (dus via een formulier).
Enfin ik hoef niet mijn gelijk te krijgen, maar wil wel van de bestelling af. Het duurt allemaal veel te lang (in mei besteld) en nu nog geen zicht op installatie.

Graag asap antwoord. fijne zondag/ gijs

Nora van Odido 2 maanden geleden

Hi @gyzz1954, goed om te zien dat je hier inmiddels mee geholpen bent! Je kan inderdaad op verschillende manieren jouw bestelling bij ons annuleren. Dit is zeker niet alleen telefonisch. Wil je me een link sturen van de website waar aangegeven staat dat dit alleen telefonisch kan? Dan kunnen we dit gelijk aanpassen! 

Bekijk origineel

2 reacties

inmiddels afgehandeld per telefoon. punten van aandacht blijven

Reputatie 5
Badge +4

Hi @gyzz1954, goed om te zien dat je hier inmiddels mee geholpen bent! Je kan inderdaad op verschillende manieren jouw bestelling bij ons annuleren. Dit is zeker niet alleen telefonisch. Wil je me een link sturen van de website waar aangegeven staat dat dit alleen telefonisch kan? Dan kunnen we dit gelijk aanpassen! 

Reageer