Skip to main content

Goedemiddag,

Op 8 oktober 2022 heb ik glasvezel en tv van t-mobile aangevraagd. Aangezien we daarvoor ook een compleet pakket hadden incl 3 mobiele abonnementen hebben we meteen alles omgezet. In het voorjaar is de aansluiting in huis gereed gemaakt en nog steeds hebben we hier geen glasvezel (centrum Tegelen). Hoe kan dit? Naar de winkel geweest, telefonisch geprobeerd en niemand die mij iets kan zeggen. Ik ben van plan alle abonnementen weer op te zeggen en terug te gaan naar mijn oude situatie. Vraag me werkelijk af hoe lang dit nog gaat duren! Inmiddels worden er weer kabels gelegd in de buurt, worden deze wel aangesloten??

Hi @KiWiTiCa, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat het gaat om een nieuwe glasvezelaansluiting. Dit kan langer duren dan verwacht. Meer informatie heb ik op dit moment niet, maar daarvoor heb ik onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Zij gaan het onderzoeken en contact met je opnemen met informatie over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet te pakken krijgen spreken ze altijd een voicemail in! 

Reageer