[Ticket#2019020211011318] Defecte Interactieve TV Box
Eind januari heb ik veel vuldig contact gehad met de helpdesk omdat mijn settopbox van entone (met opneemfunctie) voor de tweede keer in een jaar slechts 480p beeld door geeft. De eerste is dus vervangen en nu heb ik hetzelfde probleem. Alle protocollen met de helpdesk doorlopen en uiteindelijk ontving ik op 6 feb 2019 een bericht dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Een nieuwe settopbox is onderweg.....
Tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen. Helaas.
De mededeling dat de wachttijd bij de telefonische helpdesk helaas langer duurt dan dat ik gewend ben is niet juist. Ik ben namelijk een lange wachttijd gewend. Daarom maar de chat gestart...hierbij kreeg ik het verzoek het later nog eens te proberen...Nu dus maar het forum op......
Wat verwacht t-mobile van haar klanten? Betalen!! Incasseren van maandelijks t-mobile thuis en 3 mobiele abonnementen, dat loopt echt perfect!!
Ik verwacht (eis) een spoedige oplossing en een financiele compensatie!!
mvg
Remco Allersma, een trouwe klant!!!
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.