Bestellen en internetten

  • 7 March 2024
  • 5 reacties
  • 32 Bekeken

Goedemorgen. Op 17 februari heb ik het internet bij jullie besteld. De bestelling is bevestigd, maar tot op de dag van vandaag heb ik geen informatie over wanneer de verbinding zal zijn. Het duurt even. Kan iemand mij helpen? 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @chlebosiwona 

Wat is de status in je Odido account en heb je thuis al een glasvezelaansluitpunt of moet dat nog gebeuren?

Ik bestelde een abonnement en wachtte de hele tijd op een reactie. Ik heb alleen het ordernummer. I nie wiem co dalej i jak długo muszę czekać. Het enige wat ik weet is dat er een paarse kabel in mijn woonkamer ligt. 🙈

Reputatie 7
Badge +15

@chlebosiwona 

Je kan via de website een account aanmaken en je abonnement koppelen zodat je de status kan zien. Als er nog geen glasvezelaansluitpunt is dan zal Odido eerst op de netwerkbeheerder moeten wachten, die zullen het glasvezelaansluitpunt komen plaatsen.

Oké. Ik snap het. En kun je me vertellen hoe lang het kan duren? 

Ik heb een account op odido, ik heb het aangemaakt toen ik internet bestelde, maar ik zie daar geen informatie. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @chlebosiwona, logisch dat je graag snel van internet wil genieten, ik zie dat graag snel lukken! Op dit moment is de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber druk bezig om in jouw omgeving een glasvezelnetwerk aan te leggen. Hierom is er ook nog geen glasvezelaansluiting bij jou thuis. Het lijkt erop dat je in een flat woont. Hierbij zijn er altijd een hoop andere partijen waarmee Open Dutch Fiber moet overleggen en rekening mee moet houden. Zij proberen je zo snel mogelijk te contacteren, maar omdat dit afhankelijk is van de andere partijen kan ik niet zeggen hoeveel weken dit zal duren.

Wij leggen zo veel mogelijk druk op de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber, ik hoop dat Open Dutch Fiber snel bij je op de deur kan kloppen! 

Reageer