Goedemorgen. Op 17 februari heb ik het internet bij jullie besteld. De bestelling is bevestigd, maar tot op de dag van vandaag heb ik geen informatie over wanneer de verbinding zal zijn. Het duurt even. Kan iemand mij helpen?
Hallo
Wat is de status in je Odido account en heb je thuis al een glasvezelaansluitpunt of moet dat nog gebeuren?
Ik bestelde een abonnement en wachtte de hele tijd op een reactie. Ik heb alleen het ordernummer. I nie wiem co dalej i jak długo muszę czekać. Het enige wat ik weet is dat er een paarse kabel in mijn woonkamer ligt.
Je kan via de website een account aanmaken en je abonnement koppelen zodat je de status kan zien. Als er nog geen glasvezelaansluitpunt is dan zal Odido eerst op de netwerkbeheerder moeten wachten, die zullen het glasvezelaansluitpunt komen plaatsen.
Oké. Ik snap het. En kun je me vertellen hoe lang het kan duren?
Ik heb een account op odido, ik heb het aangemaakt toen ik internet bestelde, maar ik zie daar geen informatie.
Hoi
Wij leggen zo veel mogelijk druk op de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber, ik hoop dat Open Dutch Fiber snel bij je op de deur kan kloppen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.