Beantwoord
Bestellen en aansluiten
Afgelopen zaterdag T-mobile thuis besteld (vrienden en kennissen zijn tevreden, dus lijkt een goede keus)
Nou krijg ik te horen dat er pas 8 november (op zijn vroegst zegt de jongedame van de klantenservice) een afspraak voor een aansluiting gemaakt kan worden (wanneer ik internet heb kan men me niet vertellen, alleen dat het NA 8 november 2017 is.
Ik weet een beetje van telecom en heb reggefiber gebeld ( zij moeten de fiber aansluiting vanaf de straat nog verzorgen naar binnen toe ( de kabel ligt nu buiten bij de voordeur)
Reggerfiber verteld me: we hebben een opdracht nodig van T-mobile voordat we dit kunnen en mogen aansluiten. gisteren gebeld met klanten service T-mobile, zij geven aan dat het niet eerder kan want er moet gewacht worden op de vergunning vanuit de gemeente, ik kan wel afzien van mijn 14 dagen bedanktijd dan wordt het 24 oktober. Ik geef aan hier nog over na te denken, en dat ik contact met de gemeente zal opnemen (want de vergunningen zijn immers allang rond, de kabel ligt totaan mijn voordeur)
Vandaag contact opgenomen met de gemeente, gemeente geeft aan dit een vreemd verhaal te vinden, en wil graag weten welke vergunning T-mobile bedoeld.
Vandaag 20/09 contact opgenomen met T-mobile, men weet niet welke vergunning, men weet niet waarom het zo lang moet duren,zelfs als ik ( ten einde raad ( na 2 keer ongeveer in totaal 10-15 minuten in de wacht te zijn gezet) maar aangeef af te zien van de 14 dagen bedenktijd, geeft de dame van de klantenservice aan dat dit ook niet kan, want eeeehhm ja eeehhm dat kan nu niet doordat er al dingen in werking zijn gezet.
Dit is ook weer vreemd te noemen want als er al iets in werking gezet is wil je toch dat iemand niet meer kan annuleren?
Kortom, in de tijd die het T-mobile nu kost om mijn huis te voorzien van internet, zijn hele huizen te bouwen.
Ik vindt het heel teleurstellend dat ik ( nog niet eens internet heb, maar wel al een klacht heb)
Ten eerste over de bijna TWEE MAANDEN die het zou moeten duren om alles aan te sluiten (dit duurt hooguit 3 uur)
Ten tweede over de uiterst tenenkrommende en onprofessionele manier waarop ik te woord wordt gestaan (met allerlei onsamenhangende verhalen).
Graag z.s.m. een plausibele verklaring waarom dit bijna twee maanden mag duren.:D
Nou krijg ik te horen dat er pas 8 november (op zijn vroegst zegt de jongedame van de klantenservice) een afspraak voor een aansluiting gemaakt kan worden (wanneer ik internet heb kan men me niet vertellen, alleen dat het NA 8 november 2017 is.
Ik weet een beetje van telecom en heb reggefiber gebeld ( zij moeten de fiber aansluiting vanaf de straat nog verzorgen naar binnen toe ( de kabel ligt nu buiten bij de voordeur)
Reggerfiber verteld me: we hebben een opdracht nodig van T-mobile voordat we dit kunnen en mogen aansluiten. gisteren gebeld met klanten service T-mobile, zij geven aan dat het niet eerder kan want er moet gewacht worden op de vergunning vanuit de gemeente, ik kan wel afzien van mijn 14 dagen bedanktijd dan wordt het 24 oktober. Ik geef aan hier nog over na te denken, en dat ik contact met de gemeente zal opnemen (want de vergunningen zijn immers allang rond, de kabel ligt totaan mijn voordeur)
Vandaag contact opgenomen met de gemeente, gemeente geeft aan dit een vreemd verhaal te vinden, en wil graag weten welke vergunning T-mobile bedoeld.
Vandaag 20/09 contact opgenomen met T-mobile, men weet niet welke vergunning, men weet niet waarom het zo lang moet duren,zelfs als ik ( ten einde raad ( na 2 keer ongeveer in totaal 10-15 minuten in de wacht te zijn gezet) maar aangeef af te zien van de 14 dagen bedenktijd, geeft de dame van de klantenservice aan dat dit ook niet kan, want eeeehhm ja eeehhm dat kan nu niet doordat er al dingen in werking zijn gezet.
Dit is ook weer vreemd te noemen want als er al iets in werking gezet is wil je toch dat iemand niet meer kan annuleren?
Kortom, in de tijd die het T-mobile nu kost om mijn huis te voorzien van internet, zijn hele huizen te bouwen.
Ik vindt het heel teleurstellend dat ik ( nog niet eens internet heb, maar wel al een klacht heb)
Ten eerste over de bijna TWEE MAANDEN die het zou moeten duren om alles aan te sluiten (dit duurt hooguit 3 uur)
Ten tweede over de uiterst tenenkrommende en onprofessionele manier waarop ik te woord wordt gestaan (met allerlei onsamenhangende verhalen).
Graag z.s.m. een plausibele verklaring waarom dit bijna twee maanden mag duren.:D
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo Reijia,
Bij T Mobile weten ze niet hoe de situatie bij jou is. zij zien in het systeem van reggefiber staat wat voor aansluiting jet is en of deze al compleet is. afhankelijk wat voor type word er door reggefiber een verwachting gegeven. daarbij zit een verschil in tussen klaar tot aan de voordeur en tot aan de erfgrens (bij een gewoon huis). 14 dagen voor de bedenk tijd. 2-3 weken voor het patchen door reggefiber en installatie door monteur. en 4-6 weken voor het aanleggen van de glasvezel. ook al duurt het aansluiten niet zo lang, ze hebben bij reggefiber niet iemand speciaal op de bank zitten voor jou aanvraag. dus dit word opgenomen in de planning van reggefiber. omdat je zelf geen klant bent bij reggefiber moet dit allemaal via t mobile geregeld worden. ze nemen enkel contact met je op voor een afspraak. in dit geval krijg je 1 van reggefiber en daarna een van Guidion.
Bekijk origineelBij T Mobile weten ze niet hoe de situatie bij jou is. zij zien in het systeem van reggefiber staat wat voor aansluiting jet is en of deze al compleet is. afhankelijk wat voor type word er door reggefiber een verwachting gegeven. daarbij zit een verschil in tussen klaar tot aan de voordeur en tot aan de erfgrens (bij een gewoon huis). 14 dagen voor de bedenk tijd. 2-3 weken voor het patchen door reggefiber en installatie door monteur. en 4-6 weken voor het aanleggen van de glasvezel. ook al duurt het aansluiten niet zo lang, ze hebben bij reggefiber niet iemand speciaal op de bank zitten voor jou aanvraag. dus dit word opgenomen in de planning van reggefiber. omdat je zelf geen klant bent bij reggefiber moet dit allemaal via t mobile geregeld worden. ze nemen enkel contact met je op voor een afspraak. in dit geval krijg je 1 van reggefiber en daarna een van Guidion.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.