Hallo @Luis GC
Lijmen gaat niet helaas..
De netwerkbeheerder of aannemer zal moet komen om het glasvezel te herstellen.
Hallo @Luis GC
Lijmen gaat niet helaas..
De netwerkbeheerder of aannemer zal moet komen om het glasvezel te herstellen.
Als het dus mogelijk is om het te solderen, is het niet nodig om de hele kabel te vervangen.
Hi @Luis GC, excuus voor het ongemak! Ik heb meteen meegekeken en zie hier dat Guidion al een ticket is gestart. Wij pakken dit op met de netwerkbeheerder, zij dienen dit op te lossen. Als er meer bekend is en jij een afspraak kan maken, houden we je op de hoogte!
Hi @Luis GC, excuus voor het ongemak! Ik heb meteen meegekeken en zie hier dat Guidion al een ticket is gestart. Wij pakken dit op met de netwerkbeheerder, zij dienen dit op te lossen. Als er meer bekend is en jij een afspraak kan maken, houden we je op de hoogte!
Goedenavond, bedankt voor de reactie. Ik wil graag weten of u mij kunt helpen deze situatie op te lossen, aangezien ik een internetverbinding nodig heb. De technicus vertelde me dat het normaal gesproken 15 dagen duurt om te komen en het te repareren, maar het is bijna 15 dagen geleden en ik heb nog steeds geen afspraak ontvangen. Ik wil dus niet een maand of twee zonder internet zitten.
Hey @Luis GC, op dit moment staat het ticket nog open en wachten we op een reactie van de onderaannemer. Zodra we reactie hebben zullen we je dit laten weten!