Skip to main content
Beantwoord

Beschadigde datakabel

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik had dit probleem vandaag toen ze mijn glasvezelkabels gingen installeren. Denkt u dat het opgelost kan worden door de kabels te lijmen of moeten de technici de hele kabel opnieuw aansluiten? Ik woon in een gebouw, Denkt u dat het mogelijk is om indien nodig een extra kabel te plaatsen zonder dat er iets kapot gaat?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Luis GC, excuus voor het ongemak! Ik heb meteen meegekeken en zie hier dat Guidion al een ticket is gestart. Wij pakken dit op met de netwerkbeheerder, zij dienen dit op te lossen. Als er meer bekend is en jij een afspraak kan maken, houden we je op de hoogte!

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20410 reacties
  • 4 maart 2025

Hallo ​@Luis GC 

Lijmen gaat niet helaas..

De netwerkbeheerder of aannemer zal moet komen om het glasvezel te herstellen.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 4 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Luis GC 

Lijmen gaat niet helaas..

De netwerkbeheerder of aannemer zal moet komen om het glasvezel te herstellen.

Als het dus mogelijk is om het te solderen, is het niet nodig om de hele kabel te vervangen.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2590 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hi ​@Luis GC, excuus voor het ongemak! Ik heb meteen meegekeken en zie hier dat Guidion al een ticket is gestart. Wij pakken dit op met de netwerkbeheerder, zij dienen dit op te lossen. Als er meer bekend is en jij een afspraak kan maken, houden we je op de hoogte!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 12 maart 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Goedenavond, bedankt voor de reactie. Ik wil graag weten of u mij kunt helpen deze situatie op te lossen, aangezien ik een internetverbinding nodig heb. De technicus vertelde me dat het normaal gesproken 15 dagen duurt om te komen en het te repareren, maar het is bijna 15 dagen geleden en ik heb nog steeds geen afspraak ontvangen. Ik wil dus niet een maand of twee zonder internet zitten.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13340 reacties
  • 13 maart 2025

Hey ​@Luis GC, op dit moment staat het ticket nog open en wachten we op een reactie van de onderaannemer. Zodra we reactie hebben zullen we je dit laten weten!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen