Goedemorgen @FritsM55, van harte welkom op de Community!
Was de afgesproken wensdatum 28 februari of was dat de definitieve plandatum (installatiedatum) die T-Mobile aan je doorgaf? Wanneer er op 22 februari aangesloten wordt en jij al wel verbinding kunt maken, dan gok ik dat je vorige provider Ziggo was, klopt dat? Ziggo maakt gebruik van COAX en kan daardoor geen DSL- of Glasvezelverbinding open-/dichtzetten. Dat zou verklaren waarom je zes dagen vóór de plandatum al aangesloten kon worden. Heb jij gebruikgemaakt van de Overstapservice? Zo ja: dan is het niet mogelijk dat jouw contract eerder ingegaan is dan de opzegdatum van je vorige provider, dat is niet conform de afspraak.
Graag breng ik trouwens een nuance aan op wat je aangeeft: wanneer T-Mobile constateert dat de apparatuur aangesloten is en het modem een signaal geeft dat de diensten online zijn, start het contract (indien de lijn al open is natuurlijk), dat hebben we bewust gedaan. Anders zou er langer gebruikgemaakt kunnen worden van ons abonnement terwijl er nog niet betaald wordt.
Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan kijk ik meteen hoe de vork in de steel zit en wat er gebeurd is!
Goedemorgen @FritsM55, bedankt voor het privébericht. Ik heb jouw klantprofiel bekeken en zie dat de opleverdatum 18 februari was, dit is wel pas op de dag zelf bekendgemaakt per e-mail zie ik. Daardoor kon je natuurlijk al eerder installeren en werkte de verbinding - dat verklaart punt één in ieder geval.
Wat betreft de Overstapservice: deze heb je niet aangevraagd en daardoor namen wij de opzegging van je vorige contract niet over. Dat betekent ook dat er geen overstapdatum was en wij niet automatisch dat proces in handen namen. Het klinkt wellicht brutaal, maar een tip voor de volgende keer: vraag meteen de Overstapservice aan, dan zit je niet met dubbele kosten en andere onzekerheden!
Nou Jason
De afspraak dat mijn contract op de 28ste Feb in zou gaan. En of ik nou wel of niet van de overstap service gebruik zou maken moet geen verschil maken! Ik ben goed in staat om dat zelf te regelen, maar alleen dan als iedereen zich aan de afspraken houd! Ik Jan rustig stellen dat t-mobile zich niet aan de afspraak gehouden heeft! Lekker begin naar niet heus!