Hey @Baseball17, wat leuk om te horen dat je besloten hebt om je snelheid naar 2 Gbit/s te upgraden!
Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat het ticket nog open staat. Het lijkt erop dat ze de lijn niet goed geconfigureerd krijgen voor 2 Gbit/s. Onze techneuten zullen dit spoedig oppakken. Het weekend is er overheen gegaan waardoor het iets langer duurt. Hopelijk kunnen ze dit snel voor je oplossen.
Beste Tommie,
Helaas heb ik nog geen 2 Gbit/s.
Ik heb bijna elke dag gebeld, maar ik krijg steeds een ander antwoord.
Het ligt aan ons systeem, de andere is de oude modem moet nog binnen komen.
De technische dienst wilde weten wat voor een eigen modem (Fritzbox 5530 Fiber) ik heb.
Ik weet niet waar het aan ligt.
Hi @Baseball17, het lijkt administratief niet goed te gaan. Het ticket is nog open. Hij zal spoedig opgepakt worden door onze techneuten.
Kreeg de status gereed. Ik ben beniewd of ik de 2 Gbit/s kan halen.