Beste,
Ik lees op de forum dat anderen dit ook hadden en een boete hebben ontvangen. Graag stuur ik mijn apparatuur naar u terug, maar om een of ander reden gaat er iets bij u in het systeem niet helemaal goed.
Beste,
Ik lees op de forum dat anderen dit ook hadden en een boete hebben ontvangen. Graag stuur ik mijn apparatuur naar u terug, maar om een of ander reden gaat er iets bij u in het systeem niet helemaal goed.
Beste
Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido Thuis. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail.
tekst van
Hopelijk kunnen ze er iets mee en reageren de moderators nog.
Ze weten het nu maar zijn bere druk dus je moet wel even geduld hebben. 🫣
Bewaar altijd bonnetjes van DHL of Post.nl dan komt het altijd goed. Zet wel duidelijk je klantnummer op het briefje
Gratis tip
Post.nl en DHL hebben een eigen app waar je alles goed in de gaten kan houden’ reuze handig
Hey
Ik heb direct een blik geworpen en omdat er een modem swap gedaan is op 30-08 is er geen QR-code verstuurd. Je kunt het apparatuur terugsturen zoals
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.