ik heb me apparatuur nog niet binnen om alles te kunnen installeren. aangezien er staat dat ik hem nu kan aan sluiten? ben ook al aan het proberen om de klantenservice te bellen maar tot nu toe sta ik nog in de wacht
Bladzijde 1 / 1
Hoi @virginia1989 ,
Bij sommige klanten is het installatiepakket iets vertraagd. Excuus hiervoor. We zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk uit te sturen. Je zult het pakket dus snel ontvangen. Hou de status in de gaten op deze pagina: My T-Mobile Thuis.
We hebben een algemeen topicwaar we updates zullen delen. Dit topic gaat op slot.
Bij sommige klanten is het installatiepakket iets vertraagd. Excuus hiervoor. We zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk uit te sturen. Je zult het pakket dus snel ontvangen. Hou de status in de gaten op deze pagina: My T-Mobile Thuis.
We hebben een algemeen topicwaar we updates zullen delen. Dit topic gaat op slot.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.