Apparatuur iets later retour

  • 12 October 2023
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Goedendag,

Ik heb vandaag een e-mail ontvangen m.b.t. het te laat retour sturen van apparatuur en de bijbehorende boete. Door mijn verblijf in het buitenland heeft dit vertraging opgelopen. Via deze weg zou ik graag willen laten weten dat de apparatuur morgen door mij verzonden zal worden, en derhalve volgende week bij jullie geleverd zal worden. 

Kunnen jullie de verrekening van de boete daarmee ongedaan maken? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
 

Simone v D

Jason van Odido 6 maanden geleden

Hoi @SimonevD, kun je een track&trace-code met ons delen? Ik kan niet zoveel uitvoeren zonder een bewijs van verzending! 😉 Zodra ik de code hier in dit topic ontvangen heb, kan ik de retourmelding afmelden zodat alles te boek staat als zijnde retour. Thanks alvast! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SimonevD, kun je een track&trace-code met ons delen? Ik kan niet zoveel uitvoeren zonder een bewijs van verzending! 😉 Zodra ik de code hier in dit topic ontvangen heb, kan ik de retourmelding afmelden zodat alles te boek staat als zijnde retour. Thanks alvast! 

Hallo Jason,

Hierbij de Track & Tracecode:

JVGLOTC0046685350

Alvast bedankt.

Mvg, 

Simone van Dijk

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @SimonevD, heel erg bedankt! Ik heb het direct nagekeken en het is verwerkt in ons systeem. Ook zal de boete niet in rekening worden gebracht. Ik wens je een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer