Skip to main content

Hallo

 

ik heb volgens de instructies de modem retour gestuurd.

ik kreeg hiervoor een QR code die ik moest scannen bij het DHL punt.

ze plakte er bij het DHL punt een ander label op met andere code.

met de code op de QR code en met de code op de doos kom je bij dezelfde zending uit aangezien ze bij DHL gekoppeld zijn aan elkaar.

ik vroeg me af of dit een probleem is aangezien ik niet weet of deze zending nu aan mij gekoppeld is via jullie systeem.

 

verzendlabel op de doos is JVGLOTC0047497836

en de QR code is 3STML010193433

status is nu ook klaar voor verzenden naar sorteercentrum.

ik zag dat meerdere mensen een factuur/boete ontvangen hadden, dus dit wilde ik voorkomen aangezien ik het wel netjes heb terug gestuurd.

En ik gok dat het door de feestdagen vertraagd bij jullie binnen komt.

 

 

Hierbij nog een foto van de QR

 


Beste @KelvinFC  Welkom in de community van Odido!

Als de moderators er zijn kunnen ze het afmelden als alles klopt.
Geen zorgen, komt vast wel goed.

Fijne kerstdagen 🧑‍🎄


Hoi, 

 

wanneer kan ik hier een antwoord op verwachten van de moderators?

Niet dat ik straks een automatische boete krijg.

pakket is nogsteeds onderweg met DHL zie ik ook.


@KelvinFC Je krijgt antwoord als de moderators weer aanwezig zijn en het kunnen nakijken in de administratie. Doordat de kerstdagen op werkdagen vielen loopt alles bij elk bedrijf een beetje anders. 
Ook #DHL mist nu werkdagen.

Groetjes en fijn uiteinde.


Goedemorgen @KelvinFC, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Bedankt voor het delen van jouw verzendbewijs! Ik heb het modem afgemeld. Je zult geen verdere e-mails meer ontvangen; mocht dit wel het geval zijn, dan kunnen die meteen naar de prullenmand verwezen worden! 😉

Gelukkig nieuwjaar! 🎉✨


Reageer