Beantwoord
ANNULEREN vanwege niet op tijd leveren
k heb op 10 mei 2019 T-Mobile thuis aangeschaft. Op 31 mei zou de monteur langskomen om het pakket te installeren, dat mogen we niet zelf doen i.v.m. glasvezel geeft T-mobile aan. Vanaf 24 mei ben ik gaan bellen met T-mobile dat we nog geen installatiepakket hadden ontvangen. Nou wat een ramp zeg, om een fatsoenlijke medewerker te kunnen spreken die ook nog is met je meedenkt en klantvriendelijk is.... Het enige wat er werd gezegd dat komt vanzelf, maar waar ik al bang voor was dat kwam niet vanzelf. Uiteindelijk is het installatiepakket geleverd nadat we de afspraak hadden met de monteur, deze kon dus niets doen.
Na tig telefoontjes verder, kregen we een nieuwe link om de nieuwe afspraak te maken. Nou komt het, dat kan pas na 28 juni, dat betekent dat we 1,5 maand moeten wachten op internet en TV. Ik wil dus ook niet verder met T-mobile en van mijn abonnement af, die in principe ook niet is ingegaan. Ook dit verzoek is na 12 telefoontjes verder nog niet geregeld en niemand kan vertellen wat en wanneer??
Ik word er moedeloos van dat zo'n groot bedrijf zo slecht is in communicatie en het leveren van hun producten en diensten. Voor mij geen T-Mobile meer, daar heb ik geen vertrouwen meer in
DE OPLOSSING
Ik wil mijn aanvraag ANNULEREN zonder kosten, omdat T-mobile Thuis in gebreke blijft. waardoor ik al een aantal weken zonder TV en internet zit.
Na tig telefoontjes verder, kregen we een nieuwe link om de nieuwe afspraak te maken. Nou komt het, dat kan pas na 28 juni, dat betekent dat we 1,5 maand moeten wachten op internet en TV. Ik wil dus ook niet verder met T-mobile en van mijn abonnement af, die in principe ook niet is ingegaan. Ook dit verzoek is na 12 telefoontjes verder nog niet geregeld en niemand kan vertellen wat en wanneer??
Ik word er moedeloos van dat zo'n groot bedrijf zo slecht is in communicatie en het leveren van hun producten en diensten. Voor mij geen T-Mobile meer, daar heb ik geen vertrouwen meer in
DE OPLOSSING
Ik wil mijn aanvraag ANNULEREN zonder kosten, omdat T-mobile Thuis in gebreke blijft. waardoor ik al een aantal weken zonder TV en internet zit.
Beste antwoord door Brian
Hi @Wendyvaneck , allereerst mijn oprechte excuses voor de vertraging. Door het onverwacht grote succes van de Beter-stap-je-over weken hebben we op het moment een vertraging in de aansluiting van nieuwe klanten. We zetten alles op alles om de vertraging zo kort mogelijk te laten zijn. In het topic dat @TAVL eerder doorlinkte vind je hier meer toelichting over. Ik begrijp je frustratie maar op dit moment opzeggen zou € 75,- aan kosten met zich meebrengen. Deze kosten zijn nu namelijk al gemaakt om je aan te sluiten vanaf de centrale. Er komt dus al een verbinding binnen alleen op jouw adres is het nog niet aangesloten.
Ik zie dat mijn collega's je voor de tussentijd al een code toe hebben gestuurd zodat je je mobiele abonnement kan gebruiken als hotspot zonder dat het je data kost. Ik stuur je via een privébericht weer een nieuwe voucher op zodat je weer een week vooruit kan! Door de vertraging van de pakketten vallen er deze week waarschijnlijk nog wel een aantal monteursafspraken dus je zou altijd kunnen bellen met onze monteursdienst of ze je niet toevalig toch tussendoor kunnen plannen. Je kan hiervoor contact opnemen via het telefoonnummer 088 2000 151. Nogmaals excuses voor het ongemak Wendy, we werken met man en macht om alels zo snel mogelijk te laten verlopen!
@jmlka52 TAVL probeert als Superuser zo goed mogelijk te helpen en advies te geven aan klanten op persoonlijke titel. Uiteraard kan je altijd in gesprek over de informatie of tips maar onze superusers kunnen er niets aan doen dat er op dit moment vertraging is, ze proberen klanten hier juist mee te helpen. [/h4]
Bedankt voor je feedback richting T-Mobile in deze, we zijn achter de schermen voor de volle 120% bezig en we verwachten en hopen vanaf volgende week weer aan de vraag te kunnen voldoen!
Bekijk origineelIk zie dat mijn collega's je voor de tussentijd al een code toe hebben gestuurd zodat je je mobiele abonnement kan gebruiken als hotspot zonder dat het je data kost. Ik stuur je via een privébericht weer een nieuwe voucher op zodat je weer een week vooruit kan! Door de vertraging van de pakketten vallen er deze week waarschijnlijk nog wel een aantal monteursafspraken dus je zou altijd kunnen bellen met onze monteursdienst of ze je niet toevalig toch tussendoor kunnen plannen. Je kan hiervoor contact opnemen via het telefoonnummer 088 2000 151. Nogmaals excuses voor het ongemak Wendy, we werken met man en macht om alels zo snel mogelijk te laten verlopen!
Bedankt voor je feedback richting T-Mobile in deze, we zijn achter de schermen voor de volle 120% bezig en we verwachten en hopen vanaf volgende week weer aan de vraag te kunnen voldoen!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.