Skip to main content

Ik heb een  mail gestuurd naar klantenservice@t-mobilethuis.nl, dat ik mijn aanvraag wil annuleren/herroepen.

Ik heb begrepen dat het soms wel 2 weken kan duren voor je een reactie ontvangt van de klantenservice. Is er iemand die mij kan helpen om dit vandaag 28-12-2021 (dus per direct) te regelen. Graag hoor ik ook hoe ik het pakket kan retourneren.

Alvast dank

 

Hallo @Matja1960 ,

Wat je nu het beste kan doen is even contact opnemen met de telefonische klantenservice via

0800-0092

 

Via onderstaande link kun je ook een herroepingskaart downloaden en er staat nog wat meer informatie.
Bestelling wijzigen of annuleren

 

Voor het retour sturen heb ik de volgende link: hoe stuur je jouw apparatuur retour
Nog een belangrijke tip: Bewaar het verzendbewijs goed!


Goedemiddag @Matja1960, van harte welkom op de Community!

Ik zie dat het al gelukt is om de bestelling te annuleren, dat is fijn. Uiteraard onwijs jammer dat je ons verlaat, maar alle respect voor jouw besluit. Mocht je ooit nog eens terug willen keren naar Thuis, dan ben je meer dan welkom en doen we er alles aan om jouw oplevering zo snel mogelijk te laten verlopen!

@soepkip67 Thanks voor de snelle reactie en hulp! 😄


Allemaal bedankt voor jullie advies/ hulp.

Mvg