Skip to main content

Goedendag, 

Ik heb 2 vragen: 

1. Ik heb mijn lopende Odido K&K geannuleerd op maandag jl. Ik heb nog geen reactie gehad dat deze per 17/12/2024 daadwerkelijk stopt (kenmerk: 74386295). 
  2. Ik heb een aanvraag van Odido Glasvezel geannuleerd, maar ook hier nog geen bericht van gehad… Nadrukkelijk aangegeven dat ik geen modem e.d. afgestuurd hoef te krijge, want dat kost mij alleen maar werk met het terugsturen..  (kenmerk: 74454811)

Graag zsm (re)actie!

Hi ​@Muncky, ewlkom op onze Community!

Via welke weg heb je de abonnementen geannuleerd? Ik zie hier namelijk niks van terug in mijn systeem en het abonnement en de aanvraag lopen nog. Zal ik Klik&Klaar voor je opzeggen en de aanvraag van glasvezel voor je annuleren? 

Hallo Tommie, graag beide opzeggen/annuleren. Dankjewel. 

Hoi ​@Muncky, ik heb direct je aanvraag voor Glasvezel geannuleerd en je Klik&Klaar abonnement opgezegd per 17 december! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Hoi ​@Muncky, ik heb direct je aanvraag voor Glasvezel geannuleerd en je Klik&Klaar abonnement opgezegd per 17 december! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Het is jammer dat ik alsnog een installatiepakket voor Glasvezel thuisgestuurd krijg (ik had ook helaas het idee dat dit toch wel kwam). Enfin, ik zal het wel terugsturen (kost mij weer moeite..), maar naar welk adres moet het retour?

Dat is in dit topic te vinden ​@Muncky!

Reageer