In November 2022 heb ik (toen nog) bij T-Mobile bij het verlengen van mijn mobiele abbo op aanraden van medewerker ook een contract afgesloten voor glasvezel. In het begin werd ik via mail nog op de hoogste gesteld over de tijdsduur wanneer het gerealiseerd zou worden. Dit schoof ook per mail 2 maanden op. Inmiddels is het april 2024 en nog niks. Ben er wel klaar mee. Hoe kom ik onder dit aangevraagde contract uit? Lijkt mij dat dat na zo’n periode van niet leveren wel kan. Graag hoor ik hoe ik dit kan regelen.
Hi
Ik kan alleen een klantnummer vinden op mijn Odido telefoonfactuur. Is dat de juiste? Die voldoet niet aan jouw voorbeeld. Het is zelfs zolang geleden dat ik het glasvezelabbonement bij T-Mobile heb afgesloten. Dus van Odido Internet heb ik geen klantnummer. Heb wel een T-Mobile bestelnummer. Kun je daar wat mee?
Hi
Inmiddels telefonisch opgelost.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.