Beantwoord

Annuleren aanvraag glasvezel

  • 19 April 2024
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 3

In November 2022 heb ik (toen nog) bij T-Mobile bij het verlengen van mijn mobiele abbo op aanraden van medewerker ook een contract afgesloten voor glasvezel. In het begin werd ik via mail nog op de hoogste gesteld over de tijdsduur wanneer het gerealiseerd zou worden. Dit schoof ook per mail 2 maanden op. Inmiddels is het april 2024 en nog niks. Ben er wel klaar mee. Hoe kom ik onder dit aangevraagde contract uit? Lijkt mij dat dat na zo’n periode van niet leveren wel kan. Graag hoor ik hoe ik dit kan regelen. 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 20 April 2024, 11:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Marruk8865, we willen ook niks liever dan dat we jou zo snel mogelijk kunnen aansluiten op onze Glasvezel! Ik kan mij goed voorstellen dat als je al zo lang wacht, niet meer wilt wachten. Je kunt uiteraard op elk moment het abonnement cancellen zolang het nog niet is opgeleverd. Ik kan alleen nog niet bij jouw abonnement. Zou je jouw klantnummer willen toevoegen aan jouw Community profiel? Het klantnummer ziet er ongeveer zo uit ABC12345. Zodra je jouw profiel hebt geüpdated, kan ik jouw aanvraag erbij pakken en deze voor je annuleren. Laat maar weten als het gelukt is, dan kan ik voor je aan de slag!

Reputatie 3

Ik kan alleen een klantnummer vinden op mijn Odido telefoonfactuur. Is dat de juiste? Die voldoet niet aan jouw voorbeeld. Het is zelfs zolang geleden dat ik het glasvezelabbonement bij T-Mobile heb afgesloten. Dus van Odido Internet heb ik geen klantnummer. Heb wel een T-Mobile bestelnummer. Kun je daar wat mee?

Reputatie 3

Inmiddels telefonisch opgelost. 

Reputatie 7
Badge +8

@Marruk8865 Ah nee ik heb dan echt het klantnummer van het Internet + TV abonnement nodig. Fijn dat het telefonisch inmiddels ook is gelukt. Ik wil je voor nu dan ook nog een fijn weekend toewensen!

Reageer