Beantwoord

ander pakket in mail als besteld

  • 27 December 2022
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Er is hier glasvezel in de straat aangelegd en uiteraard wil ik graag overstappen vanaf kabel.

Man aan de deur aardige gast uitgelegd dat ik een snelle verbinding wil en waarom (software Developer) alles prima 1 g/bit besteld 

Ik hoef geen tv kast want doe alles via mijn NUC op de TV telefonie regel ik zelf (heb zelf een centrale) 

Tot mijn verbazing ontvang ik vandaag een mail waarin staat 100 m/bit glas ( ik hen nu 600 m/bit kabel ) 

En dat ik een TV kast ga krijgen en mij via een app moet aanmelden voor de status . 

Wel dat aanmelden van de app werkt dus ook al niet de mail van de app met code komt niet aan , de mail waarop ik nu reageer dus wel en ook het forum aanmeld mailtje wel , dus hier gaat ook duidelijk iets mis aan de t-mobile kant 

Dus hoe krijg ik nu WEL wat ik aan de deur heb besteld?

icon

Beste antwoord door eric 27 December 2022, 15:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

ALs de bestelling niet klopt staat vast in de email dat je hem via de klantenservice kunt laten aanpassen?Mocht dit allemaal niet werken zou je ook de bestelling kunnen annuleren en zelf direct online een bestelling kunnen doen. Kijk ook eerst even in de postcode checker wat de maxmum snelheid is die op jouw postcode geleverd kan worden. Deze postcode checker is namelijk leidend.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MichelP, tof dat je als software developer van glasvezel wil profiteren, ik weet zeker dat dat zal bevallen! Sorry dat de aardige verkoper vermoedelijk per ongeluk het verkeerde heeft ingevoerd. Zoals @eric terecht aangeeft is dit gelukkig snel aan te passen. Ik ben snel voor je in de systemen gedoken en ik heb je aanvraag omgezet naar een 1000/1000 verbinding én ik heb de TV Box uit je aanvraag gehaald. Als ik het goed begrijp wil je wél gebruik maken van ons TV platform / abonnement, of heb je een geheel eigen TV platform dat je gebruikt? Ik ben zelf namelijk niet helemaal bekend met een NUC.

Laat het gerust weten als ik nog wat moet aanpassen. Voor nu heb ik de wijzigingen alvast in een nieuw contract voor je per email verstuurd. Dit komt helemaal goed! 😃

Reageer