Skip to main content
Beantwoord

Alles in 1 aanvragen met 'leeg' my Tmobile thuis account


Hallo,

Een tijdje geleden had ik alles in 1 aangevraagd en een my Tmobile thuis account gemaakt. Die bestelling heb ik toen geannuleerd vanwege redenen. Maar ik wil nu weer met datzelfde account een alles in een pakket bestellen, maar als ik ingelogd ben zie ik dat nergens, en via de bestel pagina moet ik lijk wel een niet account aanmaken.

Graag hulp hierbij.

Met vriendelijke groet,
Darryl

Beste antwoord door Piotr

Hey Darryl, top dat je alsnog een bestelling wilt plaatsen!😄Ik begrijp uit je verhaal dat je niet meer kunt inloggen in je My T-Mobile Thuis met je oude account? Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 13 mei 2019
Hey Darryl, top dat je alsnog een bestelling wilt plaatsen!😄Ik begrijp uit je verhaal dat je niet meer kunt inloggen in je My T-Mobile Thuis met je oude account? Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen