Skip to main content

Wat een ellende ! Al vanaf december wachten wij op glasvezel, alweer 1,5 maand geleden is het aangelegd vanaf straat in de meterkast. Eindelijk dachten we! Nu kan het niet lang meer duren, het installatie pakket was ook die week binnen. Maar tot grote teleurstelling en ergernis is er nog steeds geen afspraak ingepland ingepland voor installatie binnen in huis. Al 6x hebben wij moeten verlengen bij Ziggo.... daar loopt het tot 1 juni. Ik hoop toch echt dat we voor 1 juni eindelijk aangesloten gaan worden. Tot nu toe zijn wij niet blij T-Mobile, ellende is het. 2x gebeld deze week en het zou geregeld worden, maar helaas nog steeds geen enkel bericht ! 

Hallo @Linden54 

Was er geen datum beschikbaar via de tool om een afspraak te maken? Je kunt guidion bereiken op telefoonnummer 088 2000 151 en je zou dan misschien elke dag eens kunnen bellen om te vragen of er een datum/tijd beschikbaar is.


Hai, via de tool is er niks beschikbaar. Bedankt voor het telefoonnummer, zal morgen eens bellen.