Skip to main content

Al twee weken geen internet. Wanneer wordt mijn aansluiting geleverd?

  • 13 June 2024
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Op 31 mei ben ik verhuisd naar mijn nieuwe woning. Hoewel Odidio vooraf aangaf dat glasvezel meeverhuisd kon worden, blijkt er nog geen glasvezelaansluiting te zijn. Daarom is op 3 juni door Odido de aanvraag voor DSL opgestart. Helaas komen de mails die Odido hierover stuurt niet binnen op mijn (gmail) adres. Op de website kan ik de status van mijn bestelling ook niet inzien (Oops! Hier ging iets mis.) Inmiddels al een aantal keer telefonisch contact gehad en te horen gekregen dat op vrijdag 7 juni het installatiepakket verzonden zou zijn. Vandaag heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Wij hebben nu al twee weken geen internet. Het lijkt mij dat er iets mis gaat. Hoe kan dit opgelost worden?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tijmen58, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb dit direct doorgezet naar onze technische dienst. Als het goed is heb je op dit moment al wel alles in huis voor glasvezel maar ik kan het DSL pakket nergens vinden. Hopelijk kan de technische dienst dit onderzoeken en het juiste pakket versturen! 

Hi Tommie, helaas heb ik nog geen reactie van de technische dienst ontvangen. Binnen 3 werkdagen zou ik een reactie ontvangen, maar dat is dus niet gelukt. Kun jij nagaan wanneer zij dit oplossen? Referentienummer: 71362152.

Reputatie 5
Badge +5

Hi @tijmen58, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega's van de technische dienst dit voor je hebben opgepakt en ze het DSL aansluitpakket hebben verstuurd! Binnenkort krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer het bij je bezorgd gaat worden. Dit kan je gelijk aansluiten zodra het bezorgd wordt, alles zou dan direct moeten werken. 

Vandaag een pakketje ontvangen met accessoires. Helaas geen modem, waardoor ik DSL nog niet aan kan sluiten. Van de glasvezel verbinding in mijn oude huis heb ik nog een Zyxel T-56 liggen, maar deze is niet geschikt voor DSL. Wanneer kan ik een DSL modem verwachten?

Reputatie 7
Badge +3

@tijmen58 Goed dat je diet gelijk aangeeft. Ik heb meteen onze technische dienst verzocht om het modem na te sturen! 

Ik verwacht dat je deze binnen 2 tot 5 werkdagen ontvangt. 

Reageer