Een maand geleden zou het internet abbonement op mijn nieuwe adres ingaan, echter is er nu een maand later nog geen internet. Nu is de monteur eindelijk langs geweest(deze zou eigenlijk pas midden December komen! Ruim 2 maand later...)
Echter werkt mijn verbinding nog steeds niet, ik zou hier over gebeld worden, echter nog steeds geen reactie ontvangen. Wel een code voor onbeperkt mobiel internet, echter werkt dat voor de rest van het gezin niet als ik aan het werk ben en als vrijwel alle apparaten bekabeld zijn heb je aan een hotspot ook weinig.
Graag zie ik heel snel een oplossing ik was altijd tevreden over t-mobile/odido maar de communicatie en alles is echt bizar slecht!
Dat zou mooi zijn, wanneer is dit dan opgelost? Of is er een tijdelijke oplossing mogelijk zoals bijvoorbeeld een 4g router? Ik heb namelijk ook nog geen router ontvangen, deze was nog onderweg, maar nooit een track and trace of iets dergelijks ontvangen.
Maak jij toevallig gebruik van een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.
Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!
Hallo,
Ik ben in het bezit van een odido sim-only, en ik heb ook al een voucher ontvangen, echter ben ik vaak aan het werk en dan heeft de rest van het gezin daar weing aan. Die maken nu extra kosten, kunnen deze kosten ook gecompenseerd worden?
Morgen komt er een monteur langs dus ik hoop dat het dan opgelost kan worden.
Mijn gezinsleden maken geen gebruik van Odido of Ben, graag zou ik zien dat deze kosten gecompenseerd worden.
Ik begrijp dat je deze kosten graag gecompenseerd ziet
We hebben nadat de monteur van KPN is geweest internet(de monteur gaf aan dat de odido monteur dit ook had kunnen oplossen).
Echter is de router nog altijd niet geleverd(deze zou onderweg zijn). Graag zie ik deze zo snel mogelijk geleverd worden en de compensatie afgehandeld zien.
Mijn oude modem is afgemeld, en ik heb geen nieuw modem ontvangen, ik heb nu tijdelijk een ander modem. Ik heb nog niks gehoord van Guidion, maar ik heb al wel verbinding? Zonder dat de lijn actief is?
Graag hoor ik hoe ik de compensatie kan aanvragen.
Hi
Hallo,
Vanaf 19 Oktober.
Hoi
De vergoeding wordt verrekend met een volgend maandbedrag.
Dat is mooi, maar hierboven wordt er gesproken van de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de diensten, dat is een langere tijd... en de kosten die de rest van het gezin hebben moeten maken worden ook al niet vergoed… En ook het klantvoordeel is niet verrekend waardoor ik voor mijn mobiele abbonement ook extra kosten heb moeten maken. Omdat odido de aansluiting niet voor elkaar kon krijgen op 19 oktober moet ik extra kosten maken?
En ik heb nog steeds geen router ontvangen of een bericht dat deze verzonden is! En ook nog geen bericht gehad van jullie installatiepartner.
Ik wil spoedig een passende oplossing aangezien jullie tot op heden niet leveren volgens hetgene waar ik akkoord mee ben gegaan, mocht er geen passende oplossing komen zal ik opzoek gaan naar een andere provider.
Hierbij het bericht dat ik een nieuwe router zou ontvangen
Hey
Je hebt op dit moment de Zyxel T-54, het apparatuur verhuist gewoon met je mee. Omdat het allemaal niet soepel gelopen is wil ik je best een T-56 opsturen. Zal ik dat in gang zetten?
Zoals aangegeven heb ik geen router! Deze is in de vorige woning achter gebleven. Omdat ik ik dacht dat de router/mediaconverter de router was. Wij hebben echter geen TV abbonement dus een zenderpakket hebben wij niet heel veel aan.
En ik vind het ook erg jammer dat de compensatie hetzelfde is als het bedrag dat ik ben missgelopen doordat ik geen korting had op mijn mobiele abbonement.
Hoi
Dat is helaas niet mogelijk, hierover heb ik ook al gebeld, en de "oude” router is ook al afgemeld door jullie.
Het modem staat nog in ons systeem
Oke dat is telefonisch wel beloofd, ik heb nu tijdelijk een oude router van een kennis geleend.
Ik zie dat de TV Box wel is afgemeld
Is het nu opgelost?
Het oude modem is afgemeld en een nieuw modem is bezorgd. Het is opgelost
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.