Skip to main content

Hallo,

Ik heb gisteren mijn internet abonnement veranderd van internet fast (100mb/s) nog voortkomend uit het oude klantvoordeel met t-mobile unlimited telefonie (2x 25 euro) naar een abonnement van 1gb/s internet. Beide glasvezel.

Ik heb thuis in plaats van de modem van Odido een TP-link P7 Deco aan het glasvezel kastje aangesloten.

Nu krijg ik een uitnodiging voor de installatie van een nieuwe modem. Is deze installatie van de nieuwe apparatuur nodig of kan ik de huidige set up behouden? Ik ben mijzelf er bewust van dat de P7 Deco niet de snelheid aan kan van het nieuwe abonnement.

Ik hoor het graag!

Hallo @Joramelarius 

Wanneer je de snelheid wijzigt dan moet je de Odido router aangesloten hebben want anders ontvang je de nieuwe snelheid niet. Nadat je nieuwe snelheid gehaald wordt met de Odido router kun je weer je eigen router aansluiten 

Heb je het nieuwe apparatuur al ontvangen? In principe kan je de nieuwe router zelf op de mediaconverter aansluiten.


Hallo @Waqqas ,

Dank voor de snelle reactie, heel fijn! Ik heb de apparatuur nog niet binnen maar kreeg wel al de mogelijkheid om een afspraak in te plannen. Als ik het goed begrijo is dat dan niet nodig en kan ik het in eerste instantie zelf proberen. Zo ingewikkeld zou het niet moeten zijn denk ik. 

 

 


@Joramelarius

Gewoon de internetkabel vanaf de mediaconverter in de WAN poort van de router die je krijgt ✅

Heb je nu een Draytek en een eigen mediaconverter? Dan krijg je een nieuwe mediaconverter en router waarvoor een monteur nodig is.


Reageer