Al 4 weken geen internet en tv aansluiting. Wanneer worden we eindelijk aangesloten?

  • 12 March 2024
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Een aantal weken gelden op 19-02-2024 zou de overstap van Caiway naar Odido plaatsvinden. Exact 12 uur 's nachts werden we afgesloten van de services van Caiway. De monteur van Guidion stond gepland voor 20 februari. 

Deze was echter de volgende dag al snel weer vertrokken, hij kon niet verder met zijn werkzaamheden want er brandde een rood alarm lichtje op de ONT. Geen signaal aanwezig dus kon hij zijn werkzaamheden niet afronden.

Nu zijn we dus ondertussen een aantal weken verder, en zijn er heel veel telefoongesprekken geweest met Odido, Guidion en Delta maar er gebeurt tot nog toe niets.

Diverse tickets zijn aangemaakt, maar je hoort na de beloofde 3 dagen gewoon helemaal niets…

Ook zijn er ondertussen een aantal monteurs van Guidion is langs geweest maar ook dit zonder resultaat.

Elke keer als in contact opneem met Odido wordt er van alles beloofd, het wordt vanavond nog en op zijn laatst morgen opgelost! Maar helaas is ook dit niet het geval.

Daarom als laatste poging, anders zoek ik een provider die wel mijn aansluiting kan regelen, probeer ik het via deze manier. 

Wanneer wordt dit nu eens geregeld?

Mvg, B Meijer

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @BMeijer 

Allereerst mijn excuses voor deze ervaring, dit is niet hoe wij een oplevering voor ogen hebben. Goed dat je alsnog via deze weg aan de bel trekt, ik kijk graag met je mee! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om het ticket te bekijken. Vooralsnog zie ik geen update staan en is de netwerkbeheerder hier nog mee bezig. Op dit moment kan ik niet veel meer doen, gezien de tijd. Echter heb ik dit topic opgeslagen in mijn persoonlijke agenda. Ik verwacht hier morgen middag bij je op terug te komen. 

 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @BMeijer 

Allereerst mijn excuses voor deze ervaring, dit is niet hoe wij een oplevering voor ogen hebben. Goed dat je alsnog via deze weg aan de bel trekt, ik kijk graag met je mee! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om het ticket te bekijken. Vooralsnog zie ik geen update staan en is de netwerkbeheerder hier nog mee bezig. Op dit moment kan ik niet veel meer doen, gezien de tijd. Echter heb ik dit topic opgeslagen in mijn persoonlijke agenda. Ik verwacht hier morgen middag bij je op terug te komen. 

 

Bedankt voor je reactie Teresa. We wachten het af wat je voor ons kan betekenen. 

Mvg B Meijer 

Reputatie 6
Badge +2

@BMeijer Dank je wel voor je geduld! Een korte update, mijn vraag staat uit, maar ik heb nog geen reactie ontvangen. Zodra ik meer weet, laat ik het je gelijk weten! 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@BMeijer Ik heb zojuist te horen gekregen dat je hierover wordt gebeld door mijn collega! 

@Teresa van Odido klopt, ik ben inderdaad gebeld door je collega van de "glasvezel” afdeling. Jammer genoeg heeft ook hij niets voor ons kunnen betekenen. Er is nog steeds niet duidelijk waarom de aansluiting nog niet werkt.

Volgens je collega ligt het ticket bij DELTA, maar als ik die rechtstreeks benader weten zij van niets. Volgens hun is het signaal naar mijn adres gewoon goed...

Reputatie 6
Badge +2

@BMeijer Fijn dat je contact hebt gehad met mijn collega van de Fiber afdeling! Ik had graag gelezen dat zij meer informatie voor je hadden, gelukkig geven zij wel aan dat dit Bij Delta ligt. 

Ik durf niet te zeggen waarom zij zelf anders zeggen, dit is echt wat er bij ons bekend is en speelt. Voor nu is het dus nog afwachten. Ik wil je bedanken voor je geduld! 

Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik help je graag verder!

Reageer