Een aantal weken gelden op 19-02-2024 zou de overstap van Caiway naar Odido plaatsvinden. Exact 12 uur 's nachts werden we afgesloten van de services van Caiway. De monteur van Guidion stond gepland voor 20 februari.
Deze was echter de volgende dag al snel weer vertrokken, hij kon niet verder met zijn werkzaamheden want er brandde een rood alarm lichtje op de ONT. Geen signaal aanwezig dus kon hij zijn werkzaamheden niet afronden.
Nu zijn we dus ondertussen een aantal weken verder, en zijn er heel veel telefoongesprekken geweest met Odido, Guidion en Delta maar er gebeurt tot nog toe niets.
Diverse tickets zijn aangemaakt, maar je hoort na de beloofde 3 dagen gewoon helemaal niets…
Ook zijn er ondertussen een aantal monteurs van Guidion is langs geweest maar ook dit zonder resultaat.
Elke keer als in contact opneem met Odido wordt er van alles beloofd, het wordt vanavond nog en op zijn laatst morgen opgelost! Maar helaas is ook dit niet het geval.
Daarom als laatste poging, anders zoek ik een provider die wel mijn aansluiting kan regelen, probeer ik het via deze manier.
Wanneer wordt dit nu eens geregeld?
Mvg, B Meijer