15 Maart is bij ons glasvezel geinstalleerd door Odido.
Welgeteld 2 hele dagen hebben gebruik hiervan kunnen maken, tot alle verbindingen werden verbroken.
Eerste dag nog even gewacht of het zich vanzelf zou oplossen, maar de 18e Maart melding gemaakt.
Odido geeft bij eerste telefoongesprek aan dat ze kunnen zien dat er geen licht[signaal] bij ons binnen komt. Hiervoor dient een monteur langs te komen.
3 April 2 weken én 2 dagen later] si de eerstvolgende dag dat een monteur langs kan komen.
Deze zvriendelijke] meneer controleert 2 minuutjes even wat, en zegt dan dat er geen lichtcsignaal] bij ons binnen komt.
>dit is de zélfde constatering welke de telefonische hulp 2 weken eerder ook al deed?!].
Maar dit is niet door hem op te lossen: hiervoor moeten we njaja!] een NIEUWE cases starten, zodat de betreffende afdeling dit op kan lossen!!!! Binnen 3 dagen zal ODIDO contact met ons opnemen voor een nieuwe afspraak om dit te laten maken….
Ondertussen is het vandaag 6 April, en we hebben NIETS meer gehoord of gezien van ODIDO.
Uiteraard géén internet en géén TV.
Dit is nu dus al 3 weken, en we zijn geen stapje verder. Bovenstaand is overigens de zéér compacte versie: er hebben tientallen n!!] gesprekken plaats gevonden via telefoon, om het 'probleem’ uit te leggen, en telkens wéér moet het uitgelegd worden, en wordt de bal bij een andere afdeling gelegd.
Als compensatie hebben we vouchers gekregen, zodat we van de mobiele telefoon een 'hotspot’ kunnen maken. tdeze werken 7 dagen, dus ook daarvoor moet je opnieuw bellen na 7 dagen]. Ten slotte kan ik aangeven dat het niet lukt deze vouchers te laten werken op 5G, dus we kunnen alleen met 4G internetten. TV kijken doen we dus al 3 weken hélemáál niet.
Als ik bel met klantenservice met vraag of ze me kunnen helpen om de 4G naar 5G om te zetten, wordt mijn vraag doorgezet naar de technische afdeling; zij zullen binnen 7 werkdagen contact met me opnemen om dit op te lossen…..
We blijven ons gezin van 5 waarvan 3 schoolgaande kinderen welke ALLES op school via internet moet doen] maar behelpen met af en toe een beetje internet via de hotspot van de mobiele telefoon.
Het is héél erg treurig hoe dit gaat…
Als iemand tips en truc heeft hoe wel ooit nog wél internet en TV zouden kunnen krijgen, zou dat zeer welkom zijn, want op dit moment weet ik niet meer wat je bij ODIDO moet doen om te krijgen waar je voor betaald.