Beste,
Ik ben al 2 maanden aan het wachten op een werkende glasvezel aansluiting .
24-11-2023 heb ik een monteur van Guideon op bezoek gehad om het pakket te installeren.
Helaas begon bij het aansluiten meteen het rode "LOS” lampje te knipperen. Hij had nog een ander kastje in de auto liggen en heeft deze geprobeert, maar helaas. Deze gaf dezelfde melding.
Na bellen met klantenservce is er op 27-11-2023 een monteur van ODF langs geweest. Hij zag dat er op 650m van mijn huis iets niet goed zat. Dit zou hij opgelost hebben, maar nog steeds het rode lampje aan het knipperen.
23-12-2023 is er wederom een monteur van Guideon langs geweest om het een en ander te checken, maar die zei al bij binnenkomst dat hij waarschijnlijk voor niets was gekomen. Toch het nieuwe kastje geprobeert, maar helaas. Nog steeds een rood knipperend lampje.
19-01-2024 was er eindelijk iemand beschikbaar van ODF om de lijn nogmaals te testen en eventueel te graven, maar door het weer moest het uitgesteld worden. Een van de monteurs kwam op het idee om toch eerst licht op de kabel te zetten en dit in de wijkcentrale te controleren. 10 minuten later waren ze weer terug met de melding dat er met de lijn niets mis is.
Er zit alleen geen patchkabel in mijn aansluiting in de wijkcentrale. Zij zouden dit doorgeven aan Odido, want het schijnt dat zij niet mogen patchen. Daar moet weer iemand anders voor komen.
Direkt nadat de monteurs waren vertokken heb ik voor de zoveelste keer gebeld met klantenservice en is er een nieuw ticket ingeschoten.
25-01-2024 heb ik maar weer eens gebeld, want de 3 dagen waren voorbij en had weer eens niets gehoord. De mederwerker aan de telefoon had even nodig om mijn dossier door te nemen en kwam terug met de melding dat ik toch nog even geduld moet hebben.
Dit geduld is nu langzamerhand wel op. Hoe moeilijk kan het zijn om een kabel aan te sluiten.