Situatie:
Ik woon in een appartementengebouw. Postcode 2036
Op 24 maart 2023 contract gekregen.
Op 08 april 2023 mail van T-Mobile met dank voor de bestelling.
Nadat ik maanden niets meer hoorde heb ik de aanvraag gecancelled. (dat was na die 2 weken dus!) Nooit enige reactie op gehad.
Tot op 8 februari 2024 mailtjes gehad met een “update over je aansluiting”. Er liggen wel kabelmantels in de straat tot aan de flat, gebeurt echter verder niets mee.
Afgelopen maandag ODF gebeld, er zou geen toestemming van de VvE zijn geweest. VvE weet nergens van. Ook niet over geinformeerd door Odido.
Overnieuw ODF opdracht gegeven om in de flat de bewoners te verbinden. (zit inmiddels in het bestuur van de VvE) Er zou een bericht uitgaan naar de aannemer voor een schouw.
Vraag: Is Odido nog steeds van plan mij (ons) aan te sluiten op hun glasvezelnetwerk?
Ik lees wel eens in dit forum over vertaging, maar 15 maanden lijkt me inmiddels wat erg overdreven.
Dat een compleet flatgebouw aansluiten moeilijk is begrijp ik nog, maar het complete gebrek aan communicatie niet.
Vanwege het chronisch uitblijven van enige prestatie zou ik liefst alles cancelen, maar op welke grond? Is die 15 maanden voldoende? Ondertussen voelt het alsof het een gunst is dat we aangesloten worden in ons pand, we zijn nu bezig om overnieuw een actie te starten om iedere bewoner aan toestemmingsformulier te laten invullen, maar gaat dat helpen?