Skip to main content

Al 15 maanden niets meer gehoord

  • 4 July 2024
  • 7 reacties
  • 84 Bekeken

Situatie:

Ik woon in een appartementengebouw. Postcode 2036

Op 24 maart 2023 contract gekregen.

Op 08 april 2023 mail van T-Mobile met dank voor de bestelling.

Nadat ik maanden niets meer hoorde heb ik de aanvraag gecancelled. (dat was na die 2 weken dus!) Nooit enige reactie op gehad.

Tot op 8 februari 2024 mailtjes gehad met een “update over je aansluiting”. Er liggen wel kabelmantels in de straat tot aan de flat, gebeurt echter verder niets mee.

Afgelopen maandag ODF gebeld, er zou geen toestemming van de VvE zijn geweest. VvE weet nergens van. Ook niet over geinformeerd door Odido.

Overnieuw ODF opdracht gegeven om in de flat de bewoners te verbinden. (zit inmiddels in het bestuur van de VvE) Er zou een bericht uitgaan naar de aannemer voor een schouw.

Vraag: Is Odido nog steeds van plan mij (ons) aan te sluiten op hun glasvezelnetwerk?

Ik lees wel eens in dit forum over vertaging, maar 15 maanden lijkt me inmiddels wat erg overdreven.

Dat een compleet flatgebouw aansluiten moeilijk is begrijp ik nog, maar het complete gebrek aan communicatie niet.

Vanwege het chronisch uitblijven van enige prestatie zou ik liefst alles cancelen, maar op welke grond? Is die 15 maanden voldoende? Ondertussen voelt het alsof het een gunst is dat we aangesloten worden in ons pand, we zijn nu bezig om overnieuw een actie te starten om iedere bewoner aan toestemmingsformulier te laten invullen, maar gaat dat helpen?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Phlamousse, super leuk dat je voor ons gekozen hebt! Ik wil dit graag direct voor je uitzoeken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Ik kan alleen mijn klantnummer van mijn mobiele telefoonabonnement vinden en dat is: XXXX [Mod edit: klantnummer verwijderd.]

Hoe ik aan een ander klantnummer kan komen begrijp ik niet. Ik heb nog geen internet via odido, dus ook geen odido-emailadres.

Ik kan alleen mijn klantnummer van mijn mobiele telefoonabonnement vinden en dat is: 1.19066944

Hoe ik aan een ander klantnummer kan komen begrijp ik niet. Ik heb nog geen internet via odido, dus ook geen odido-emailadres.

En ik gebruik ook verschillende emailadressen, wat is het probleem?

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Phlamousse, ik wil graag de bestelling die je geplaatst hebt erbij pakken om na te kijken wat de status nu precies is en je hier meer duidelijkheid over geven. Om dit te kunnen doen, zoeken we altijd eerst op het e-mailadres om na te kijken of we hier de bestelling op kunnen vinden. Aangezien het e-mailadres wat je op de community gebruikt niet hetzelfde e-mailadres is waarmee de bestelling gedaan is, kan ik deze nu niet terugvinden. Dit is de reden dat we je vragen om het klantnummer in je profiel te zetten. Deze krijg je direct als je een bestelling bij ons plaatst, en kan je vinden in de e-mails die je van ons ontvangen hebt. Het klantnummer ziet eruit als ABC12345. Mocht je het klantnummer niet kunnen vinden, dan kan je me een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer. Dan zoek ik met liefde de bestelling op deze manier voor je op! 

Het enige klantnummer is het klantnummer van mijn mobiele telefooncontract.

In de samenvatting van de glasvezelaanvraag die ik op 23-maart-2023 van T-Mobile kreeg staat een Ordernummer: 12466013

Meer klantnummerskan ik niet vinden, het spijt me.

Reputatie 7
Badge +14

Ik kan alleen mijn klantnummer van mijn mobiele telefoonabonnement vinden en dat is: XXXX [Mod edit: klantnummer verwijderd.]

Hoe ik aan een ander klantnummer kan komen begrijp ik niet. Ik heb nog geen internet via odido, dus ook geen odido-emailadres.

Je krijgt ook geen Odido email adres. Dat is begin van het jaar gestopt. Wie wil er nu nog een provider email :)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Phlamousse, geen probleem! Zou je in dit geval een PB willen sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan doorlopen we hiermee de verificatie en kunnen we alsnog je aanvraag erbij pakken en je verder van informatie voorzien. Dank alvast!

Reageer