Ik heb al zeker 15 jaar mobiele abonnementen bij T-mobile. Werd vorige week gebeld met een aanbod om voor internet thuis over te stappen van KPN naar T-mobile voor een tientje minder dan ik nu betaal. Ik zei dat ik dat eerst thuis zou moeten overleggen - ik was momenteel nog op zakenreis.
Direct daarna krijg ik meerdere mailtjes, “Welkom bij T-mobile thuis”, “Goed dat je voor T-Mobile Thuis hebt gekozen”. Is er door T-mobile geprobeerd mijn huidige abonnement bij KPN op te zeggen: “Helaas is je aanvraag voor het opzeggen van je abonnement(en) door je huidige aanbieder niet geaccepteerd: de gegevens die je hebt doorgegeven kloppen niet...”. Meerdere smsjes en mailtjes dat ik binnen 3 werkdagen een afspraak met de monteur moet maken.
Ik heb donderdag gereageerd dat ik hier absoluut niet van gediend ben, en het voorstel niet eens meer in overweging neem na deze agressieve acties. Hier hoor ik verder niks op.
Vanochtend (maandag) krijg ik een mailtje “Je bestelling is onderweg! Je kunt je pakket volgen via deze link”.
Vreselijk. Ik denk er serieus over ook mijn mobiele abonnement elders te zoeken na deze acties.
Edit:
Als iemand van T-mobile dit leest, neem alstublieft contact op om deze hele overstap zo snel mogelijk te annuleren. Ik ga geen pakket aannemen.