Hoi, na een half jaar gewacht te hebben op een afspraak voor installatie (glasvezelkabel lag al in de straat), kwam er dan eindelijk een afspraak om de kabel door te trekken naar de woning. Dit zou 3 juli zijn geweest, ik ben de hele dag thuis gebleven en er kwam niemand opdagen. We zijn inmiddels 2 weken verder en er is niemand gekomen en geen communicatie vanuit jullie geweest over een nieuwe afspraak. Kunnen jullie me hier mee helpen?
Hallo
Heb je al een abonnement bij T-Mobile? Weet je toevallig wie de aannemer is in jouw wijk? Dan zou je misschien ook eens kunnen bellen.
Het thuisabonnement moet nog ingaan, omdat ze hier dus al zo lang mee bezig zijn. Mobiel zit ik wel al bij t-mobile. T-mobile heeft me niet verteld wie in mijn wijk de aannemer is (staat alleen: een partner) dus dat is geen optie.
T-Mobile heeft geen contact met de vele aannemers die voor netbeheerders werken. De netbeheerders zijn eigenaar van de lokale glasvezel aansluiting en T-Mobile huurt daar een vezel van. Als je weet welke netbeheerder bij jou is, dan kun je die vragen naar de info van de afspraak c.q. de aannemer.
T-Mobile heeft geen contact met de vele aannemers die voor netbeheerders werken. De netbeheerders zijn eigenaar van de lokale glasvezel aansluiting en T-Mobile huurt daar een vezel van. Als je weet welke netbeheerder bij jou is, dan kun je die vragen naar de info van de afspraak c.q. de aannemer.
Dus nu moet ik dit dus zelf gaan lopen uitzoeken. Tmobile hoort gewoon te regelen dat die kabel er komt. Anders wordt het gewoon weer ziggo of kpn, makkelijk zat.
Hi
Goed dat je hier een topic over begint, ik heb gelijk aan de mouw getrokken van Fiber. Zij gaan je opbellen en je een update geven over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.