Skip to main content

Afgelopen vrijdag zou de Guidion monteur komen, maar ik kreeg bericht dat de monteur zou zijn uitgevallen. Ik kreeg later een SMS/mail dat de afspraak verschoven is naar a.s. donderdag.
Vanmorgen krijg ik echter een mail van Ziggo met volgende tekst:

Je blijft. En daar zijn we heel blij mee. We kregen bericht van Odido dat je toch niet overstapt. Het overstapproces is meteen stopgezet.


Ik neem aan dat ik me hier geen zorgen over hoef te maken en de overstap gewoon doorgaat en donderdag ook mijn vaste nummer gewoon geporteerd kan worden?

Hallo @Trash Can 

Odido zal aanstaande donderdag wel gewoon werken denk ik maar je Ziggo abonnement zal je nu zelf moeten opzeggén.

Als je in je community profiel alle privé velden kan invullen dan kan een moderator direct meekijken hoe het zit met de overname van je telefoonnummer.


@Waqqas, betekent dit dan ook dat ik een maand extra bij Ziggo mag aftikken? Ondanks dat dit niet mijn schuld is (ik heb de afspraak niet geannuleerd)?


@Trash Can 

Ik zou het antwoord van een moderator even afwachten die kan kijken wat er in het systeem staat.


Hi @Trash Can, goed dat je dit aangeeft.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat het overstapdossier nog steeds geaccepteerd is en ik ga er vanuit dat het gewoon goed zal komen. Zodra het modem online komt gaat het abonnement ook pas in. Ik denk dat daar de verwarring bij Ziggo vandaan komt, die gaan natuurlijk uit van de wensdatum die is opgegeven. Je kunt voor de zekerheid nog contact opnemen met Ziggo hoe het er aan hun kant uitziet. Dat kan ik niet zien. 


Reageer