Beantwoord

Afspraak montage

  • 9 September 2023
  • 10 reacties
  • 113 Bekeken

Hoi,

 

Ik heb op 25 augustus t-mobike thuis aangeschaft. Niet veel later netjes het pakket ontvangen. En later de afspraak met guidion gemaakt voor 20 september.

 

Nu heb ik vannacht een mail van odido gehad. We verwachten rond september/oktober de glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen. 

 

Nu is dus mijn vraag wanneer wordt mijn pakket aangesloten. Ik neem aan dat mijn gemaakte afspraak bij guidion is blijven staan??? 

 

Ik hoor graag van jullie

icon

Beste antwoord door Occaj 9 September 2023, 09:54

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen, 

 

De gemaakte afspraak blijft geldig! Zodra Guidion alles heeft geïnstalleerd wordt je pakket ook aangesloten. 

Edit: Enkel als er al een actieve glasvezel aansluiting in je huis aanwezig is. Anders moet deze eerst worden aangesloten door een andere partij.

Okee super,

 

Bedankt voor de snelle reactie 

Reputatie 4
Badge +1

Okee super,

 

Bedankt voor de snelle reactie 

Geen probleem, als je vraag hiermee beantwoord is kan je mijn antwoord als goed is als "Antwoord" markeren. Een fijne zaterdag verder! ☀️

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Brian.hurkens 

Heb je al een glasvezelaansluitpunt in huis of zijn ze nog bezig met het aanleggen van glasvezel bij jou in de straat? Zodra je een glasvezelaansluitpunt in huis hebt en het glasvezel gereed is voor gebruik, dan wordt dit ook bij Odido gemeld en pas daarna hoor je een afspraak te kunnen maken met Guidion voor de installatie van de mediaconverter en router.

Guidion kan niet het glasvezel binnen afwerken op een glasvezelaansluitpunt als dat nog moet gebeuren.

Het betreft een nieuwbouwwijk en volgens mij ligt de kabel inderdaad al in huis. Ik heb via t mobile op 30 augustus een afspraak kunnen maken voor de installatie van guidion. Ik neem dus aan dat t mobile dit ook gecontroleerd heeft of de aansluiting tot in huis ligt anders hadden hun mij het verzoek van guidion ook niet kunnen sturen neem ik aan? 

Reputatie 4
Badge +1

Het betreft een nieuwbouwwijk en volgens mij ligt de kabel inderdaad al in huis. Ik heb via t mobile op 30 augustus een afspraak kunnen maken voor de installatie van guidion. Ik neem dus aan dat t mobile dit ook gecontroleerd heeft of de aansluiting tot in huis ligt anders hadden hun mij het verzoek van guidion ook niet kunnen sturen neem ik aan? 

 

Als je al een glasvezel aansluiting hebt moet je deze kunnen zien in bijvoorbeeld je meterkast of ergens anders in huis waar de bekabeling binnenkomt.

Ja ik heb deze volgens mij wel gezien inderdaad in de meterkast. Bij de kijkdag 1.5 maand geleden. Ik kan dit alleen op het moment niet met 100% zekerheid verifiëren aangezien ik de sleutel de 19e pas ontvang. 

Maar als de afspraak bij guidion gewoon blijft staan zoals gepland is mijn vraag beantwoordt 

Reputatie 4
Badge +1

Ja ik heb deze volgens mij wel gezien inderdaad in de meterkast. Bij de kijkdag 1.5 maand geleden. Ik kan dit alleen op het moment niet met 100% zekerheid verifiëren aangezien ik de sleutel de 19e pas ontvang. 

Maar als de afspraak bij guidion gewoon blijft staan zoals gepland is mijn vraag beantwoordt 

Controleer dit zodra je de sleutels hebt, als de aansluiting er niet zit zou dit erg jammer zijn. Mocht dit het geval zijn even contact opnemen met Odido zodat zij de netbeheer van het glasvezel jouw kant kunnen opsturen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Brian.hurkens 

Dit is hem maar het witte kastje kan ook van Open Dutch Fiber zijn mochten zij het glasvezel hebben aangelegd 😃

 

Volgens de verhuurbrochure zit er inderdaad een glasvezelaansluiting in huis. Ik controleer dit de 19e nog maar verwacht dat het goed zit.

Reageer