Beste T-Mobile,
Volgens jullie eigen brief is afspraak is afspraak.
En zo zijn er tal van voorwaarden wat betreft de installatie afspraak.
Je dient thuis te zijn op het afgesproken dagdeel (Was ik)
Je dient bij een wijziging of verplaatsen van een afspraak even binnen 48 uur te bellen (Niet nodig geweest)
Maar wat is dan mijn probleem?
Ruim een maand geleden heb ik een totaal abonnement voor internet, televisie, mobiel bij jullie afgesloten. Vanaf dag 1 mag je als nieuwe klant overal zelf achteraan bellen. Zoals waar blijft mijn bestelling? Hebben jullie de activatie kosten binnen en klopt dit want het was een vreemd bedrag?
Naar het inplannen van een installateur…
Eindelijk is de dag zover de monteur komt na ruim 6 weken wachten kunnen wij eindelijk aan de slag.
In de ochtend een sms helaas is de monteur uitgevallen Wij zijn op zoek naar een oplossing en nemen z.s.m contact met u op.
Leuk bericht.. Vervelend voor de monteur maar oké afspraak is afspraak.
Er kwam geen vervanging tot op heden nog niks gehoord behalve ze zijn er heel druk mee bezig…
Volgens mij als je kijkt voor een oplossing vraag je de klant ook welke mogelijkheden er zijn vanuit de klant?
En Ohja binnen 48 uur dient er geannuleerd te worden anders komen er kosten…
Dus hoeveel kosten mag ik in rekening brengen bij jullie? :-)
Wanneer kan er een monteur komen het is namelijk puur een glasvezel installeren de rest kan ik wel.
Kan ik het anders tijdelijk als DLS aansluiten?