Goedemorgen,
Al geruime tijd geleden heb ik T-Mobile thuis aangevraagd. Ik ben inmiddels ruim 6 weken bezig om een afspraak in te plannen, zonder enig succes.
Ik heb 1 optie gekregen, 12:00 - 14:00 op mijn werkdag... Omdat ik niet dichtbij mijn werk woon, zou dit betekenen dat ik een hele dag vrij ervoor moet nemen. Lijkt me absurd omdat ik wel vele andere beschikbare dagdelen heb opgegeven. Zojuist voor de 3e keer gebeld met Guidion, maar ze geven zelf ook aan dat ze gewoon geen enkele beschikbaarheid hebben. Niet op de door mij gekozen dagdelen, maar ook niet op andere tijdstippen meer. Klantenservice medewerkers zei zojuist dat ze opnieuw het verzoek zal indienen. Maar ik heb er geen vertrouwen meer in.
Ik heb ook al meerdere keer gechat met T-Mobile hierover. Op een gegeven moment heeft de chat medewerkster zelfs contact voor mij gezocht met Guidion en mij verteld "als je nu belt met Guidion, word je ingepland". Niets was minder waar, dit was ook alweer weken geleden.
Ik ben er zo langzamerhand echt wel klaar mee. Frustratie zit inmiddels erg hoog.
Wat te doen??