Ik heb enkele weken zowel voor mezelf (beoogde aansluiting 1 december) als mijn ouders (beoogde aansluiting 1 november) T-Mobile thuis aangevraagd.
Tot mijn verbazing heb ik zelf de afspraak met Guidion gisteren al kunnen maken terwijl voor mijn ouders nog altijd niets bekend is. We hebben voor hen gebruik gemaakt van de overstapservice; per 1 november eindigt - na 40+ jaar - hun abonnement bij Ziggo.
Gisteren gebeld met de klantenservice maar daar werd er vrij laconiek op gereageerd; als we de komende dagen niets horen, moeten we maandag nog maar eens bellen. En dit terwijl ze volgende week afgesloten gaan worden.
Mijn ouders zijn op leeftijd en minder technisch onderlegd. Voordat T-Mobile uberhaupt is aangesloten, beginnen ze al spijt te krijgen van de keuze. Ik kan me niet voorstellen dat deze gang van zaken gebruikelijk is en heb er weinig vertrouwen in dat ze aanstaande vrijdag aangesloten zullen zijn. Op de site van Guidion zag ik namelijk dat tussen afspreken en afsluiten 10 dagen moeten zitten.
Is op deze korte termijn afspreken en aansluiten alsnog realiseerbaar?