Hallo Odido Community,
Ik heb een vraag over de mogelijkheden bij Odido.
Mijn oma zit momenteel in een lastige situatie met haar huidige provider, Ziggo. Helaas is haar abonnement op een nogal onaangename manier verlengd. Ze moest onlangs haar mediabox omwisselen en kreeg daarbij onvoldoende informatie dat dit zou resulteren in een directe verlenging van haar abonnement. Ze zit nu vast aan dit contract tot juni 2025, terwijl ze dit eigenlijk helemaal niet wil.
Mijn oma wil heel graag overstappen naar Odido, vooral omdat het glasvezelaanbod bij Odido aantrekkelijker en goedkoper is voor haar. Daarnaast heeft ze altijd goede ervaringen gehad met de service van Odido, wat voor haar ook een belangrijke factor is.
We hebben contact gehad met Ziggo, maar helaas geven zij aan dat er niets meer mogelijk is, omdat
"het abonnement is er nu eenmaal en u had 14 dagen om het terug te draaien, dan had u maar beter op moeten letten"
Van anderen heb ik gehoord dat sommige providers bereid zijn om klanten te helpen bij het overstappen door bijvoorbeeld het oude abonnement af te kopen of iets dergelijks. Weet iemand of Odido hier ook mogelijkheden voor biedt? Zijn er misschien opties of waarmee ik mijn oma zou kunnen helpen om toch over te stappen naar Odido?
Alvast bedankt voor jullie hulp en advies!
Met vriendelijke groet,
Boykevv