afhandeling oozegging


Ik ben echt een beetje klaar met heel het afronding proces eerst moet ik een maand doorbetalen ivm fout met opzegging door tmobile daarna krijg ik de maand erna nog een rekening deze gestorneerd weer contact gehad nu blijk ik eerst de apparatuur terug te sturen hier dus nooit geen brief van gehad kreeg toen een code heb toen alles teruggestuurd nu krijg ik weer een mail dat ik alleen de modem heb terug gestuurd terwijl het een doos vol is met modem boxen afstandbediening kabels enZ dit moet nu onderhand maar eens klaar zijn anders ga ik hier mijn rechtsbijstand maar opzetten ben al meer als 25 jaar ook tmobile klant met de telefoons maar twijfel nu ook om hier mee te stoppen 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @rachniek, welkom op onze Community!

 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat VCK, gisteren, het pakket heeft ontvangen. Het pakket wordt bij VCK ontvangen en retour gemeld. Het duurt maximaal zes werkdagen na ontvangst bij VCK voordat de retour verwerkt is. Op 25-3-2023 heb je, als het goed is, een e-mail over gehad dat alle apparaten teruggestuurd moeten worden. We wachten de aankomende dagen nog af, als je weer een e-mail krijgt hierover, kan je dit aan mij laten weten? Dan kan ik uitzoeken wat er aan de hand is!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rachniek, welkom op onze Community!

 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat VCK, gisteren, het pakket heeft ontvangen. Het pakket wordt bij VCK ontvangen en retour gemeld. Het duurt maximaal zes werkdagen na ontvangst bij VCK voordat de retour verwerkt is. Op 25-3-2023 heb je, als het goed is, een e-mail over gehad dat alle apparaten teruggestuurd moeten worden. We wachten de aankomende dagen nog af, als je weer een e-mail krijgt hierover, kan je dit aan mij laten weten? Dan kan ik uitzoeken wat er aan de hand is!

Ik heb zojuist met een collega gesproken die mij super geeft geholpen en het lijkt er op dat nu alles naar tevredenheid word opgelost bedankt evengoed voor je snelle reactie Gr john

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rachniek, super leuk om te horen dat je zo goed geholpen bent! 😃 Mocht er toch nog iets spelen, laat het gerust weten. Ik heb er ook het volste vertrouwen in dat het helemaal goed komt!

Nu vandaag weer gebeld door een zeer onvriendelijke medewerker die weer niet verder kijkt dan zijn neus lang is heb een mail dat de creditering is goedgekeurd maar niet van hem nu weer alsnog betalen wat ik niet ga doen ben er nu helemaal klaar mee zo vriendelijk en behulpzaam de dame eerder was zo brutaal is deze 

en dan zulke grote mond opzetten medewerker nicky
 

Goed nieuws: de terugbetaling waar we elkaar over spraken is goedgekeurd. 

En nu?
We gaan dit zo snel mogelijk voor je regelen. Het besproken bedrag (€ -41.73) wordt op je eerstvolgende factuur of de factuur daarna verrekend. Heb je geen lopend abonnement meer bij T-Mobile? Dan maken we het bedrag rond je oude factuurdatum naar je over. 

Reputatie 7
Badge +9

@rachniek bedankt voor het delen van je ervaring. Dit ben ik echter niet gewend van onze klantenservice, hier zal ik ook een melding van doen. Wel ben ik blij om te zien dat alles is goedgekeurd. Ik wens je in ieder geval een heel goed (paas) weekend tegemoet!🐰

Hoi er is niks goedgekeurd volgend die Nicky die zegt dat ik moet betalen terwijl ik had afgesproken met een vriendelijke dame dat ik 10.78 moest overmaken dit was tot 2 maart het verschil van de rekening word alleen maar kwader Gr john

Reputatie 7
Badge +9

@rachniek ons systeem vind het niet zo leuk dat er een bedrag open staat. Soms is dit te omzeilen met een truc. Dit hebben we bij jou ook toegepast. De creditering is goedgekeurd, nu moet het systeem het alleen nog herkennen. Dit gebeurt als het systeem overslaat op een volgende afrekening. Dan wordt het rechtgetrokken met de creditering. In de tussentijd hebben we de betaling uitgesteld waardoor je geen berichten ontvangt. Heb ik je zo wat meer duidelijkheid kunnen geven? Alles moet nu vanzelf goedkomen in het systeem!

Ja maar waarom belt die Nicky mij dan op dat ik moet betalen en op zulke dreigende toon ben ik niet  van gediend dan kan ook hij dit vertellen en bellen was dan. Niet eens nodig had al een gesprek gehad  dat het zo was opgelost na betaling van die 10.78 

 

Reputatie 7
Badge +9

@rachniek waarom dat is gebeurt weet ik ook niet. Echter ben ik dit absoluut niet gewend van mijn collega's. Ik heb hier ook meteen een melding van gedaan. Ik wil je daarom namens de klantenservice mijn oprechte excuses aanbieden. 

Reageer