Ik ben echt een beetje klaar met heel het afronding proces eerst moet ik een maand doorbetalen ivm fout met opzegging door tmobile daarna krijg ik de maand erna nog een rekening deze gestorneerd weer contact gehad nu blijk ik eerst de apparatuur terug te sturen hier dus nooit geen brief van gehad kreeg toen een code heb toen alles teruggestuurd nu krijg ik weer een mail dat ik alleen de modem heb terug gestuurd terwijl het een doos vol is met modem boxen afstandbediening kabels enZ dit moet nu onderhand maar eens klaar zijn anders ga ik hier mijn rechtsbijstand maar opzetten ben al meer als 25 jaar ook tmobile klant met de telefoons maar twijfel nu ook om hier mee te stoppen
Hi
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat VCK, gisteren, het pakket heeft ontvangen. Het pakket wordt bij VCK ontvangen en retour gemeld. Het duurt maximaal zes werkdagen na ontvangst bij VCK voordat de retour verwerkt is. Op 25-3-2023 heb je, als het goed is, een e-mail over gehad dat alle apparaten teruggestuurd moeten worden. We wachten de aankomende dagen nog af, als je weer een e-mail krijgt hierover, kan je dit aan mij laten weten? Dan kan ik uitzoeken wat er aan de hand is!
Ik heb zojuist met een collega gesproken die mij super geeft geholpen en het lijkt er op dat nu alles naar tevredenheid word opgelost bedankt evengoed voor je snelle reactie Gr john
Hoi
Nu vandaag weer gebeld door een zeer onvriendelijke medewerker die weer niet verder kijkt dan zijn neus lang is heb een mail dat de creditering is goedgekeurd maar niet van hem nu weer alsnog betalen wat ik niet ga doen ben er nu helemaal klaar mee zo vriendelijk en behulpzaam de dame eerder was zo brutaal is deze
en dan zulke grote mond opzetten medewerker nicky
Goed nieuws: de terugbetaling waar we elkaar over spraken is goedgekeurd.
En nu?
We gaan dit zo snel mogelijk voor je regelen. Het besproken bedrag (€ -41.73) wordt op je eerstvolgende factuur of de factuur daarna verrekend. Heb je geen lopend abonnement meer bij T-Mobile? Dan maken we het bedrag rond je oude factuurdatum naar je over.
Hoi er is niks goedgekeurd volgend die Nicky die zegt dat ik moet betalen terwijl ik had afgesproken met een vriendelijke dame dat ik 10.78 moest overmaken dit was tot 2 maart het verschil van de rekening word alleen maar kwader Gr john
Ja maar waarom belt die Nicky mij dan op dat ik moet betalen en op zulke dreigende toon ben ik niet van gediend dan kan ook hij dit vertellen en bellen was dan. Niet eens nodig had al een gesprek gehad dat het zo was opgelost na betaling van die 10.78
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.