Vandaag is bij mij de Guidion monteur langs geweest om bij mij een nieuw modem te monteren ivm een internetupgrade van 100 naar gigabit netwerk.
Alles is netjes gemonteerd alleen was de conclusie om 15:30 s’middags;
Migratie.
Quantity
Serial Number
Modem geïnstalleerd.
Omvormer geplaatst in de mk.
Geen licht.
Contact gehad met met t mobile backoffice. Doorgezet osm.
De man die de monteur belde zei dat binnen 3 uur het probleem zou zijn opgelost, maar ik moest wel thuisblijven, dus dan de boodschappen morgen maar doen..
Het is 23:00 s’avonds, geen monteur gezien, nog steeds geen verbinding en een weekend zonder internet en televisie.
Ik heb de helpdesk gebeld, maar na een half uur bellen is de conclusie.. jammer joh maar this is it!
Voor de makkelijkheid is het oude signaal alvast uitgezet, dat kan dan blijkbaar wel snel, dus het oude modem er weer tussen heeft geen nut.
Nou is mijn vraag, wanneer wordt er wel een signaal op mijn connectie gezet ?
Ik heb geen zin om weer uren in de wacht te staan Maandag om te vragen of ik aub na 8 jaar klant te zijn geweest weer een signaal mag krijgen!