beste Odido,
Zojuist was bij mijn grootouders een adviseur van odido aan de deur. odido trui en jas aan en netjes gelegitimeerd. hij had een tablet voor het abonnement af te sluiten mee etc, het was een super vriendelijke jonge man. ik had ook gevraagd hoe het zat met onze aansluiting wij hebben namelijk al een abonnement afgesloten hij zij dat het sneller kon via hem en dat er binnen 2werkdagen telefonisch contact met ons werd gezocht en we hadden een berichtje gekregen met een link voor offerte, nu had ik dus gevraagd hoe het zit met de ftu aansluiting hij zij dat dit niet nodig was en dat odido dit nu zelf deed inplaats van open dutch fiber heb ik dit verkeerd begrepen of klopt dit gewoon? want in het boekje wat meneer mij had meegegeven stond in dat open dutch fiber dit regelde hopelijk kan iemand dit voor mij verduidelijken hoe dit procces in werking gaat. alvast bedankt voor het antwoord met vriendelijke groet Djano,
Hoi
Geef het gerust aan als jij of je grootouders nog met vragen zitten. Lief dat je ze helpt en ik weet zeker dat het proces hun goed zal bevallen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.